Alla förhållanden måste innehålla en lista

Det finns vissa detaljer som måste (kan i vissa fall läsas bör) följas inom ett förhållande för att det ska bli lyckat. Nämner några nedan utan specifik rangordning:


  1. Trohet
  2. Kärlek till varandra
  3. Viljan att gå en gemensam framtid till mötes (det har jag haft svårt med)
  4. Skriva under den andres knull-lista på ett värdigt och seriöst sätt.

Alla förhållanden som inte har en "5 personer jag får knulla med" lista som är underskriven av den andre parten anser jag är högst oseriösa.


Jag tänkte därför vid ett par tillfällen här på Svartblogg redovisa min lista för er och för mig själv. (Kan vara bra även för mig att ha den snabbt tillgänglig om jag någon gång mot förmodan måste skriva "ska vi va ihop " - kontrakt med någon flicka helt oförberett.) Listan i sig kan både innehålla verkliga och mindre verkliga varelser.


Den femte platsen hedras med en flicka, eller snarare med en dam, som vet hur gitarren ska ligga i handen. Hennes röst får mig att rysa, hoppas, le och våndas. Hon bor och är ifrån Sverige och har haft ett skakigt liv bakom sig.


Det har innehållit både äldre män och maniskt troende individer. Jag vet inte hennes status idag. Hoppas innerligt att hon är singel. För kommer hon mig nära så är jag hennes för alltid - vare sig om vill hon det eller ej.


Jag hoppas som ni förstår att hon någon gång kommer att sitta på min sängkant med gitarren i knäet och spela sånger, bara för mig.


Jag ville lägga in "Vraket" här som är hennes bästa låt men fick nöja mig med en nödlösning.
Hoppas det trots allt smakar.



Kommentarer
Postat av: Gurra

Vad hände med Baren-Ingo?

2007-12-21 @ 00:59:00
Postat av: Baren-Ingo

I´m still here...

2007-12-21 @ 08:46:04
Postat av: Benny himself

Gurra: Ingen aning tills han hittade hit.

Baren-Ingo: Sugen på att komma till Sundsvall över helgen? Sladda med PV:n och lyssna på Sator!

2007-12-22 @ 10:47:58
Postat av: Miss A

Vidarebefodrar hälsningar från journalistkretsar i Stockholm ;
Vem är Benny?
Varför Lisa Ekdahl?
Och när kommer nr fyra?
Du är tydligen riktigt het på Söder just nu!
God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0