Benny bjuppar på julklapp

Dags för julklappsutdelning på svartblogg.

Håll i hatten!

Detta erbjuds:


De fem första som skickar namn och adress till [email protected] kommer att få Jakob Hellmans skiva utskickad till sig via post.


Tyvärr är det inte original plattan (den behåller jag själv) vi snackar om utan en bränd version. Något snålt kan tyckas. Men diverse likviditets problem gör något annat omöjligt.


Så vill du få möjlighet att lyssna till svensk poesi.

Släng dig på mailen och gör dig själv lycklig!


Kommentarer
Postat av: A

Du förstår väl att folk kommer att tävla om din gunst på denna fräscha mailadress? Jävla blondinbella 2.

2007-12-18 @ 21:00:35
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Mattias

Tjena!
Är inte så intresserad av skivan, däremot vill jag hylla din blogg för att den förgyller mina sega arbetsdagar härnere i skåne...
God jul på dig Benny & ett gott nytt år!!!

2007-12-19 @ 08:32:04
Postat av: Liggsåret

Fan va kul att det är så många som uppskattar din blogg Benny! Jag gör det oxå som du förstår...
Jag har en plan, nästa gång jag ser dig ute i suset pinandes blå kanon ska jag slänga fram ett avtal och köpa rättigheterna till denna skapelse för 2 stöl. Jag ska bli rik!

2007-12-19 @ 09:01:27
Postat av: W.

Det här är fel på så många nivåer...

2007-12-19 @ 10:33:31
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: baristan

klart att jag nämner Gremlins i min blogg, synd att du inte hittade det inlägget.
senast förekommer hon i inlägget postat 30/11 .
man ska skriva uppskattande om bra bloggare .

/ baristan

2007-12-19 @ 13:32:55
URL: http://baristasnack.blogspot.com
Postat av: Richter

ja undra sa flundra. den kommer inte från ica plus, men inte långt därifrån..

2007-12-19 @ 16:43:40
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny himself

A: Är blondinbella 2 en komplimang? Eller jag omformulerar. Vem är blondinbella?

Mattias: Skönt att man kan bjuda på lite norrländsk bloggning som får en skånings arbetsdag att försvinna lite fortare. Skåne. Det var som fan. Internet är helt enkelt fantastiskt och vi är en del av det, det betyder att inte vi heller kan vara helt blicklösa! God jul och gott nytt år påre!

Liggsåret: Du vet vad som är hårdvaluta för Benny när det kommer till sus och dus!

Baristan: Du har helt rätt om Gremlins, hon förgyller the world wide webb.

Richter: Kan bli som så att jag lägger ut min julklappsinslagning på dig.

W: Läs mitt senaste inlägg.

2007-12-19 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0