Någonting gik snett - Hallelulja!

Någonting gick snett
Hallelulja
Hallelulja
Det var satans fel
Det var satans fel

The Kristet Utseende
Vet inte varför jag kom att tänkte på dem
Kanske för att jag precis vaknade och fortfarande är kanon

Jag har normalt sett aldrig luckor

Ser mig själv betala taxin igår

Sen vaknar jag idag

Det brukar inte betyda att jag har glömt nåt (tror jag)


Loggar in här och ser att jag tydligen har skrivit ett djupt inlägg om min status igår. Intressant. Har även klätt av mig på ett underligt sätt. Likt hett sex på film viset. Tröjan låg i ena hörnet. Byxorna i det andra.


Jag vaknade naken. Tyvärr var ingen annan det. Jag kollade noga i sängen två gånger för att vara säker. Den enda jag fann där, båda gångerna, var mig själv.


Min telefon visade dock att jag inte var ensam i denna värld

Hade 3 sms och ett missat samtal

Telefonnumret på det missade samtalet fanns inte i telefonboken

Det numret blir prioritet 1 nu

Eller snarare prioritet 2

Andas står först på agendan

Bara det är svårt


Sen ska jag gå ner på stan

Det är railtävling

Känns som jag kommer att spy

Eller dö


(återkommer alltså kanske med information om julfesten)


Kommentarer
Postat av: A

Ho ho ho. Jag har sett orakade muttor i duschen på simhallen, det kryllar av dom därute!

2007-12-01 @ 14:06:21
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Richter

Hahahhaa, orakade muttor i gemensamma våtutrymmen är kanske snäppet värre än baksmälla. Gissar att det är precis det du har M. Hoppa på tåget igen. Två baksmällor brukar ta ut varandra, så du kommer att må prima liv imorgon..

2007-12-01 @ 18:14:10
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: A

Orakad mutta är ett gemensamt hot mot det framtida sexlivet. Man blir glad och förbryllad varje gång.
Jag tror att lill-Fritz är en som gillar våtutrymmen och firmafester :)!

2007-12-01 @ 21:38:36
Postat av: A

BröL

2007-12-02 @ 15:04:56
Postat av: Benny himself

A: Vildvuxet är bara en av många saker som miljöpartiet har fel om!

Richter: Givetvis blev det vin på lördag också. Dock inte lika mycket som för dig! ;)

2007-12-02 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0