Snabba återkopplingar till tidigare inlägg

De lyckliga grannarna har ställt till med storkok igen

Köksfönstret står på vidgavel och odören doftar äckligt hemtrevligt

Funderar seriöst på en brevbomb


Att tänka på miljön har aldrig varit en prioritet i mitt liv

Att avbeställa telefonkatalogen var därför ett steg i rätt riktning
Men vad hände idag?

Jo, en annan jävla telefonkatalog dök ner i brevlådan

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta


Att lämna landet i allmänhet och staden Sundsvall i synnerhet är omöjligt just nu

Det är nämligen alldeles för vackert i stadskärnan

Vit snö kombinerat med en salig ljusutsmyckning gör julkänslan total


Till och med de små tomtehusen som jag hårt och kallt pissade på (talesätt - ej fysik utövning) förut känns helt plötsligt småcharmiga.


Det blir nog tandställning trots allt


Kommentarer
Postat av: W

Tomtehusen är och förblir styggelser. Jag fick också en telefonkatalog, ska dock ringa och säga att jag inte fick någon och därmed kamma hem ett bonusexemplar. Bara därför att.

2007-12-11 @ 19:15:53
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: M

Dom där tomtehusen är verkligen hemska...eller åtminstone felplacerade.

2007-12-11 @ 20:14:23
URL: http://nejtack.blog.com
Postat av: Richter

Nu har jag också sett dom där tomtehusen. Felplacerade och tomtarna ser dödsäckliga ut. Comhemtomtar!

2007-12-11 @ 20:55:57
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny himself

W: Jag ska ringa ett akutpsyk och berätta att du inte är bra för dig själv. Bara därför att.

M: Måste vara underbart att bevittna från sin arbetsplats dagarna i ända.

Richter: Comhemtomtar?! hahaha... vad är det? Låter inte supercharmigt allafall.

2007-12-11 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0