En gott och blandat pase

Mellanlandning i Auckland i 4 dagar
Dvala
Vila
Langt fran bus och roligheter
Det ar vart liv

Vad ar hant?
Ar vi sjuk?
JA!
Tank for att det ar vi.

Jag har fortfarande njurstrul.
Dock mycket battre.
Firade med en bira igar.
Battre an sex.
Hur kanns sex forresten?!

JJ ar ocksa trasig
Vi troode att det var avtandning och vanlig angest
I tre dagar
Det visade sig att det var kortelfeber

Han hanger numera i en vaningssang pa en smutsigt hostel
Tillsammans med en gott och blandat pase signerat apoteket
For att namna nagra piller som doktorn tyckte att JJ behovde:
Losec, Antibiotica, Starkelse och massa annat for en kropp i nod

Han fick aven gora ett gang prover vardig den alkolist han ar:
Levertest
HIV
Syfilis
Blodvarden
You name it!

JJ var dock blixtnojd
Han trodde ju sjalv att hans sista dagar var raknade
"Sa kortelfeber, vad ar det?!"
Som han sa sanningsenligt la fram det for nagra timmar sen

Kommentarer
Postat av: Gurra

Körtelfeber... Nu vill jag inte stressa upp Jim... Men är inte det skitfarligt? Man har feber i ett år typ och får inte pussas typ?
Inte för att det är något problem för Jim. Karln har väl inte fått en kyss sedan han sa hej då till sin mamma hemma i Sverie. Om man inte räknar med kyssar från det egna könet. För det är väl så han dragit på sig sjukdomen? Det känns lite konstigt. Jim har ju alltid sagt att han vill bli påsatt i stjärten innan han dör, men jag trodde att det var något han hade tänkt att uppleva som 50-åring i Thailand. Inte under ungdomens (glans?)dagar.
Lundberg då? Hur sköter han sig? Funkar linserna eller springer han in i stolpar och skyller på imma?
För att inte tala om dig, Lill-Marcus! Hur blir man så cool som dig? Läste just Aftonbladets tvivelaktiga skvallertidning Klick! Gissa om jag blev mäkta förvånad när jag fick se ett uppslag som behandlade ämnet "Vem har legat med vem i kändisvärlden?". Mitt i detta syndens garnnystan fick jag syn på en bild av din tvivelaktiga nuna. What the föck! tänkte jag och läste vidare. Enligt reportern så skulle du ha haft sexuellt umgänge med Kelly Osbourne, Traci Lords, Uma Thurman, Beyonce och, chockerande nog, Danny DeVito!!1 Jag kräver en förklaring i nästa blogginlägg.
Tack på förhand.
/ Er vän.

2007-07-18 @ 17:10:36
Postat av: Liben

KnuLlA!

2007-07-18 @ 17:12:33
Postat av: Bröderna Wass

Vi saknar er! Kom hem!

2007-07-18 @ 17:12:58
Postat av: Niklas Öberg

Snälla kom hem! Svenssons ekonomi går på sina bara knän utan er!

2007-07-18 @ 17:14:00
Postat av: Bea

Check out my website ;) xoxoxo

2007-07-18 @ 17:14:46
URL: http://www.kisstofs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0