Reklam forvred min dag

Anlande igar morse till en av mina favoritstader. Sydney.
Tankte ta det lugnt och ladda batterierna infor Flumbergs ankomst.
Inledde med att strosa gatorna upp och ner tills jag fick syn pa en satans reklamskylt.
"Reschs slutar. Hjalp honom att flytta ut."

Reschs ar en ol. I detta avseende pa fat.
Man fick ett personligt mote med honom for 2.5 aussie dollar.
Det ar ungefar 14-15 spann.
Jag och JJ gillade som forvantat denna kis valdigt mycket och drack honom saledes i massor.

Slutade kvallen pa dunkel lokal tillsammans med ett biljardbord och en amerikansk marin soldat.
HON hette nat och kom fran Washington.
Hon ville ligga med mig efter manader till sjoss.
Jag var tvungen att neka henne.
Da ville hon ligga med JJ.
Han ville dock inte heller utfora nattlig gymnastik med denna kvinna.

Anledningen till vart beslut var ganska enkelt.
Hennes arial var storre an Ostra Svealands.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Snälla, säg som det var... att Jim tackade nej eftersom att han blev sårad när hon frågade dig först?

2007-07-11 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0