Herr duktig gjorde en snabbvisit i mitt liv.

Den som slutar en konversation med "men durå" ar givetvis en vinnare.
Därfor tog jag igår rygg pa en lirare, i skinnvast och Jäger i högsta hugg, med destination Jeremy's.
Eftersom pojken i skinnvast inte är särskilt pratsam och rolig att hänga med, sökte jag snabbt efter en medresenär.
Jag fann ett säkert kort.
Det säkra kortet heter JJ.

Information om JJ:
JJ är den i särklass törstigaste människan öster om Moskva.
JJ är den minst sparsamma tvåbenta varelsen skvallerpressen har skådat sen Trustor härvan.
JJ är en som det alltid går att lita på när det gäller sus och dus.

Skickade därför iväg ett konstaterande.
"Sitter i bibblan nu, Jeremy's och vin om 15 min, vi ses i foajen."
Fick följande till svar:
"Är du stenad? Kom du inte ihåg hur dyrt det blev senast och vi har ju fan tenta imorgon."

Från att vara full av glädje och mys fick han mig att landa i pissoaren.
Var inte lika sexigt att dra till Jeremy's längre.
Skulle inte bli lika roligt att sitta där och veta att;
Jag både ar törstigare an den törstigaste och att jag har TENTA IMORGON.
Kul kille.
JJ star numera for Jävla Jehovas!

Istället blev det hemgång och annu mera läxläsning.
Läxläsning är ett bra ord.
Läxläsning är inte alls lika farligt och seriöst som tentaplugg.
Barn läser läxor.
Vuxna tentapluggar.
Barn har mindre krav på sig än vuxna.
Jag gillar mindre krav.
Jag gillar läxor.

Har nu haft 3 tentor (läs: läxförhör) på 5 dagar.
Avklarade den svåraste för ett par timmar sen.
Vet inte hur resultatet blev.
Vet dock att min hjärna var nära kollaps, på grund av utmattning.

För att förhindra denna kollaps behövde jag malt, humle, jäst och vatten.
Inga tillsatser.
Bara ett snabbrus.
Klockan var 11:42 nar första kannan beställdes in.
Kannan ar förövrigt det bästa som hänt snabbruset sen alkoholen uppfanns.

Jävla Jehovas återtog även sin vanliga gestalt och följde mer än gärna med denna gång.
Värt att notera ar följande:
JJ pryotid som Herr duktig varade i 13 RAKA timmar.
Personligt rekord.
Det får ju han vara nöjd med.
Jag är också mer än nöjd med att han återigen finns i startelvan.
Nu är man ju inte sämst längre.


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hahahaha, vad skön du är :D

2007-06-18 @ 13:05:36
Postat av: Liben

Saknar dig grabben.

2007-06-21 @ 13:02:54
Postat av: Reine Nordvall

När får jag igen mitt häsch?

2007-06-21 @ 13:04:04
Postat av: Anonym

http://www.jorgenmilton.tk/
Det här är the real stuff. Kom hem.

2007-06-21 @ 17:39:58
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0