En gammal och en ny blondin.

Vaknade denna söndag morgon med ett leende på läpparna.
Hade nämligen drömt om en gammal bekant.
En blondin som jag var kär i, för lite längre än en evighet sen.
Hon gick i min klass och hade pojkvän som var 3-4 år äldre.
Vi strulade på avslutningen i nian.
Sen drog hon till England och det blev slutet på vår romans.

Drömmen var av ganska simpel karaktär.
Vi utförde diverse gymnastiska övningar, naken med varandra.
Det var oerhört bra.
När sedan verkligheten väckte mig i morse var jag mer än belåten med min bedrift.

När det nästan inte kunde bli bättre ringde telefonen.
Det var en av mina närmsta vänner från Sundsvall.
Han var ljuvligt salongsberusad och på väg hem från krogen.
Han hade varit på mitt favorit hak och ville delge sin lycka med mig.
Jag frågade vilka som var där.
De vanliga svarade han.
Det lät helt underbart.
Hade mer än gärna delat den kvällen med honom och de andra.
Jag frågade om det var några damer där.
Han svarade att det var därför han ringde.

En söt blondin hade kommit fram till honom och frågat vart jag var nu för tiden.
Han förklarade att jag var på en lång världsturné.

Det ljuvliga med denna historia är följande.
Han kände inte igen henne.
Det är oerhört märkligt.
Sundsvall är en liten stad och han känner till de flörtar jag har haft där.
Men detta var något annat.
En hemlig beundrare.
Det spelar ingen roll vem det är.
Jag är redan kär i henne.
Min nya blondin.

Kommentarer
Postat av: schnizn

dessa blondiner... dem dansar likt älvor i mina tankar... sveper runt o skapar rysningar. håret på mina armar reser sig upp. hooo... det e läskigt! jag vill så mkt! jag gör så lite! det e som en missad hockey-tackling... rätt in i sargen... me mkt vilja bakom... men va underbart för dig att du får drömma så gött! älskar det... speciellt när det e så riktigt så man nästan går runt en dag o tror på det hela... o ytterligare ngra dagar funderandes... över det märkliga skådespeleriet som ägde rum uppe i grubblar-stugan... nu plinkade winner igång 'faller'. det e så vackert... o uppe i mitt huvud... där visas många filmer... filmer från svinna tider...

2007-05-27 @ 06:10:36
URL: http://schnizn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0