Californication

De positiva recensionerna har varit många i min bekantskapskrets

Därför tog jag till slut tag i uppoffringen att starta BitLord och ladda ner de två första avsnitten av Californication. Avsnitt 1 fick därefter avsluta min söndag.


Californication handlar om Hank Moody (David Duchovny, tidigare känd som Agent Mulder) som är en trasig författare. Han är olyckligt kär i sin före detta. Försöker dölja denna känsla med whiskey och snebaxningar. Rent baxningsmässigt går det mycket bra för honom. Rent själsligt - bedrövligt. Hur detta är att bevittna? Underbart!


Mitt råd till dig är glasklart.

Starta BitLord

Ladda ner första säsongen nu.

Det är värt uppoffringen!


Kommentarer
Postat av: A

Jag var inte sist! Gustav fräste att jag var så sen. Serien är underbar, jag tror jag ska se avsnitt två ikväll och kanske känna mig lite som alla fräna och moderna människor.

2007-11-05 @ 17:17:13
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Gurra

ZZzzzzzzzzznarK! Ni är ju lika hopplöst ute som hasch.

2007-11-06 @ 10:45:27
Postat av: Coolix tjej

Hasch? Är inte det det nya?

2007-11-06 @ 10:50:02
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0