Flickan gör mig stum

Jag är stum
På ett positivt sätt
Anledningen heter Alexandra, hon fyller 26år på söndag.
Det gör mig dock inte stum
Det som istället får min annars så pratglada mun att slå på mute är hennes blogginlägg om mig
Jag har precis läst det två gånger.
Blir nästan lite blyg.
Har aldrig läst så fina ord om mig.
Känslan är en blandning av rörd och glad.

Innehållet går att bevittna här under rubriken "Fritz-Marcus".
Notera även hur jag kysser "gunsen" inför en måttligt imponerad norsk flicka i Brisbane.

För er som vet hur man länkar. Hjälp!
För er som gillar alkohol. Vi ses på Stadshuset för AW.
För er som kan film. Vi ses ikväll på filmstaden. American Gangster har premiär.
För er som har biljetter till Moneybrother. Ni har det bra ni.
För er som ska ut sen. Vi kanske ses. Allt är möjligt!

Kommentarer
Postat av: J

Vad ska du ha för länkar?
Btw.. Money va grym.

2007-11-25 @ 02:20:13
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny himself

J: Jag trodde inte jag skulle klara av bedriften av länka till gremlins blogg. Men det gick alldeles utmärkt. Jag är rätt stolt över bedriften.

Money verkar helt klart ha varit en hit. Samtliga som var där har stämt in i hyllningar. Kul att du fick möjlighet att bevittna mästervärket!

2007-11-25 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0