Göran värd mer än min täckmantel

Tanken med hela Benny Bling Bling grejen var att vara undercover
Detta kommer att brytas kraftigt exakt snart
Anledningen stavas G Ö  Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö R A N.
Han är en legend
Legender måste föras vidare till omvärlden
Då får helt enkelt min täckmantel ta skada


image6

Synd att inte stripen på huven syns
Men notera whiskeyn
Nu förstår ni väl hur härligt det var att spendera några minuter med dessa herrar
Jag ger dem härmed all min respect!

Låt oss börna och bränna gummi tillsammans mot solnedgången
Du och jag Gööööööran!

Kommentarer
Postat av: W

Det är lätt föreställa sig dig sittande bak i den bilen, ivrigt viftande en whiskeybutelj medan bilen rullar upp och ner på Esplanaden.

2007-11-26 @ 08:45:28
Postat av: 26 år

Nej men vet du dom tror jag att jag har åkt med. Jag får minnen av max och espan. Seriöst.

2007-11-26 @ 11:53:04
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Benny himself

W: Jag förstår din tanke. Jag kännde direkt mitt timråblod pumpa i ådrorna när ja fick höra på motorn. Fortfarande bister att jag inte tog chansen på en tur eller två!

26år: Hahaha.. varför är jag inte förvånad?!

2007-11-26 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0