Jag låg igår, allafall i teorin.

Hade sena passet idag

Det betyder 09:45 - 18:00

Det brukar också betyda att man är hyfsat utvilad när man vaknar

I morse befann sig dock inte alls den känslan i kroppen


Jag hade nämligen haft fullt upp hela natten

Ja rent drömmässigt alla fall

Inledde med att jag träffade en tjej

Hon finns i verkligheten

Hon finns i Sundsvall

Hon är svårt snygg och bär givetvis lugg

Jag skulle aldrig ens vara i närheten av hennes kropp i verkligheten

Men nu var det en dröm

Så vi låg med varandra exakt på en gång

Det var sjukt bra


Sen fortsatte mitt drömleverne med en gratisplats i en pokerturnering eftersom Sheriffen hade fått lämna återbud. Jag vann. 800 000  dollar. Detta var en söndag. Tog genast ledigt måndag och telefonen gick varm till vänner. Degen skulle blåsas på Espan (?!) och alla var bjuden.


Mitt i sus och dus dök hon upp igen

Hur vanligt är det i en dröm?!

Kvällen avslutades med ytterliggare ett pass nattlig gymnastik.

Detta skedde på morgonkvisten (I verkliga livet)

När klockan ringde 08:45 var jag helt slut

Nu när jag tänker efter är det inte så konstigt

Hade ju trots allt två liggningar, en pokerturnering och ett jävla snabbrus i kroppen!

image8

Det ska öppna ett nytt drop in solarium på Esplanden.
Funderar på att kontakta advokat
De använder en del av mitt namn utan tillstånd!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hahaha! Jag jobbar med en tjej som har lugg!

2007-11-28 @ 20:34:42
Postat av: Benny himself

Gurra: Det var som fan. Hade jag inte en aning om!

2007-11-28 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0