Kvinnor eller män - det är frågan!

Jag är stolt

Jag klarade det

En hel helg utan alkohol

En hel helg utan krogen

En hel helg med tristess


För tristessen kommer som ett brev på posten när klockan närmar sig 8-9 och folk i din närhet börjar pilla pilimariskt på en pilsner.


Igår blev det helt enkelt för mycket. Jag genomförde en great escape, slängde mig in i mammas nya bil som jag lånat och åkte motorvägen norrut.


När ja kom till Bergeforsen mådde jag återigen bra. Tristessen var borta. Vände och åkte gamla vägen genom Sörberge och Timrå tillbaka mot staden. Hängde in hakan i luckan på Donken för att sedan elegant parkera mitt arschle i soffan på Fredsgatan.


Idag har jag tränat på att utveckla min kvinnliga sida. Tror nästan det gick lite väl långt. Känner mig osäker på min sexuella läggning i skrivande stund. Måste nästan rulla in på någon gaysite för att se om de nakna kropparna framkallar erektion.


Hur hamnade jag här då?!

Enkelt, jag har inhandlat gröna växter för 800 pix idag.

Det i sig kanske inte verkar så konstigt.

Men min plånbok är mindre än teskedsgumman och jag prioriterar att lägga sista slanten på blommor. Det, det är skrämmande.  


Kommentarer
Postat av: J

Oj oj oj, gay & gammal, perfekt.

2007-11-18 @ 21:47:14
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: a

Går det att röka växterna?

2007-11-19 @ 08:19:11
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0