LW live är lagom läckert

Lars Winnerbäck bjuder på konsert i Folkets park den 3:e augusti

Jag gillar Lars senaste skiva

Jag gillar alla skivor Lars har gjort

Jag gillar alltså Lars


Information om spelning borde alltså betyda lycka och entusiasm.

Det gör den inte

Lars är tyvärr inte bättre live än på skiva

Hans framträdanden känns överlag vanilj


Det som talar för att jag går och ser honom ändå är valet av dag

Den tredje augusti är en söndag

En solig söndag i Folkets park betyder vin-picknick.

Vem kan tacka nej till det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lars winnerbäck att sånt ens får kallas musik är sorgligt, kanske ett misslyckat försökt till alkolism och pop-poesi..

2007-11-29 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0