Inge Internet ger bakstuga

Det är mycke nu

Eller det är det inte alls

Allt är precis som vanligt

Kneg på dagarna, 2 träningspass i veckan och sen häng med den som vill

Denna vecka har hänget oavbrutet bestått av umgänge med Receptionisten


Igår gick hon och jag rakt in i väggen - tillsammans

Anledningen var att jag inte hade tillgång till world wide webb från min charmiga lya

Svettningarna kom som ett brev på posten

Oroligheten anmäldes sig genast för tjänstgöring

Vi kollade snabbt på varandra och kunde konstatera att livet nu var slut


Efter snörvel och snyft sansade vi vår självömkan och tog tag i bedrövelsen

Vi bestämde oss istället för att utnyttja att vi blivit bortkopplat från omvärlden

Detta ledde till snabb gång ner till ICA Bergsgatan för inhandling av bakinstrument

Jag är helt ärlig - vi skulle baka.

Resultatet blev nybakta scones som avnjöts tillsammans med te

Till och med en tragisk vardag kan bli snyggt mejkad av lite mys


Idag är det dags att byta stad

Avresa mot Stockholm sker efter jobbet

Blir väl utgång på Söder ikväll

Imorgon är det herrmiddag inbokat på Odenplan

Efter det ska stadens krogar få sig en match med mitt alterego Benny Bling Bling


Känns som degen kommer spruta

Skönt att jag snart har tillgång till Sheriffens guldkort!


Kommentarer
Postat av: A

Det pratas på stan om att du är ihop.

2007-10-26 @ 18:39:17
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0