Italienare, nöjesfält och en störd bloggare

Il Barones dunkla rum är som tagna ur en vinkällare på Sicilien

Den italienska buffén som serverades kändes som en del av inventarierna

Befolkningen runt borden var dock allt annat än sydeuropéer

Som tur var - för när det kommer till 30års fest, vill man givetvis hellre hänga med löst folk från Vikingarnas hemland. Detta ackompanjerat med trolldryck blev succé.


Miss Kolibris firande fortsatte sedan på Primero

Det var roligheter från start till mål

Mestadels signerat familjen Modin som hade starkt startfält med 3 fantastiska personligheter

Pappa Modin drog längsta strået och fick mig mer än en gång att ligga rak lång över bordet.


"Receptionisten" dök sedan upp i vimlet

Primero och 30års kalas byttes då snabbt till att slå följe med henne mot Oscars

Väl där var berg och dal banan som vanligt i rörelse

Ständigt denna berg och dal bana på detta ständigt återkommande Oscars

Kan lätt konstatera att jag, idag måndag, är glad att jag finns till


Söndagen blev en bra dag trots 3 dagars party

3 dagars party brukar ju normalt sett betyda ångest och gråt

Igår betydde det istället en hel dag med Receptionisten

Hon och jag avverkade Waynes, Blå Kina och film


När hon avlägsnat sin kropp och själ ringde telefonen

Sundsvalls snyggaste granne stod det på displayen

Samtalet pågick sedan under en längre tid

Efter mycket om och men lyckades hon dra ur mig denna blogg adress


Varför jag valde att berätta är enkelt att förklara

Hon visste att den fanns och hon visste att hon fanns omnämnd

Hade jag inte berättat hade hon bara kunnat ringa Bearmountain och fått svaret där


15 minuter efter vi lagt på dök det upp ett sms

"Haha... du är ju störd! :)"

Förstår vad hon menar


Kommentarer
Postat av: Grunka

Kul att du frågar mina polare om dom går på kokain... Som tur är så fattar han knappt svenska. Du är så sjuk. Ena veckan säger du till en av Sveriges mäktigaste agenter att han är ful som stryk. Bästa helg frågar du elitseriens poängligeledare om han går på kola... Hur mår du egentligen? "Bra städat" förresten.

2007-10-22 @ 22:17:29
Postat av: A

Nora säger också så. Hämta meeeeer pengar i bankomaten! Nej men.. säger jag då. Joooo, jag vet att du har! Du ser, jag har uppfostrat ett kapitalistdjur.

2007-10-23 @ 07:49:47
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0