Kastspya och sedan hon, hon den vackra.

Men vad vart det nu då?!
Den tanken passerade min, tidpunkten till ära, mycket sega hjärnbalk 23:14 igår
Sekunden innan hade jag bjudit Herr Gustavsberg på århundradets kastspya
Att spy i sig har jag inga problem med men den här gången var det annorlunda
Jag valde ju nämligen att kasta ner en förmögehet i toalettstolen
Förmögenheten bestod av:

- Snittar med löjrom, rödlök och gräddfil (tror det var gräddfil i skrivande stund alla fall)
- Jordärtskockssoppa
- Pilgrimsmusslor med avocade och sallad
- En ungsbakad oxfile som höll världsklass, dragonsallad och pure bestående av sötpotatis+något mer
- Olika varianter av ost med tillhörande kex

Ja det var alltså det som åts strax innan
Men ingen kastspya dyker upp av en slump
Så det är väl legitimt om jag redovisar tändvätskan också

- Vitt vin (2 glas)
- Drajja (1st med 3 oliver)
- Skumpa (3glas)
- Rött vin (3-4glas)
- Whiskey (1st eller var det 2st?!)
- GT (1st)

Att detta resulterade i en helt oannonserad spya kanske anses löjligt
Det tycker jag också
Men jag är och förblir katastrofal tillsammans med skumpa
Blir alltid sjukt sne på dessa bubblor
Tror de beror på att skumpan går dåligt tillsammans med mina Timråådror

Efter fadäsen som fick bli avslutning på Grönborgsvistelsen tog vi JJ's turkbil till Oscars
Där var det bra, tror jag, det kändes som så i alla fall
Fick bla möjligheten att möta en flicka från förr
Hon var glad, jag var glad, hennes pojkvän verkade dock mindre nöjd över vårt samtal
Så jag tog mitt pick och pack och drog mig med snabba och snea steg mot Fredsgatan
Jag avslutade dagen liggandes i min säng med ett leende på läpparna
Anledningen var givetvis all underbar mat jag hade fått hängt med tidigare under kvällen
Att jag sedan gav bort den till Herr Gustavsberg är något jag inte sträcker på mig för

Denna söndag vaknades till Receptionistens röst
"Kom, va med mig, ta mig runt skön!"
28 minuter senare ligger jag på en brygga vid sidskön och kan konstatera att den svenska hösten är fin. Kall och fin.

När jag sedan anländer själv tillbaka till min lya så tar det inte många minuter innan Bearmountain dyker upp med sin vanliga upplevelse noja. Ett par minuter senare ringer han till Sundsvalls snyggaste granne och ytterliggare några minuter senare så står hon där igen, i min lägenhet.

Hon är verkligen inte den blygare sorten
Pratar ofta och gärna om baxning, bröst och bara kroppar
Jag kan bara i dagsläget fantisera om hur hennes kropp ser ut bar
Hoppas verkligen att fantasin blir verklighet inom kort
Allt annat vore inte bra för min mentala status

Vi tre spendarade sedan dagen tillsammans
Det blev Biteline, utsiktstornet på Södra berget och slutligen filmen "Revolver".
Filmen i sig var en katastrof, hon som däremot låg i min soffa gjorde dock stämningen till allt annat än en katastof

Så oerhört oerhört vacker.

Kommentarer
Postat av: T.

o ooo... jag tror det e ngn som e lite kääär... :-) haha. kan se din nöjda blick me ett lätt litet leende när du beskådade det filmtittande underverket i din soffa. på tal om film här om kvällen... det du har under verksamhet just nu i ditt trapphus e ju ett formidabelt tema för film. börja filma lite på egen hand vettja... blir svallets svar på mister dan beckman... tja! -T.

2007-10-15 @ 03:24:24
Postat av: Bra jobbat

Ska du med på match i hudik? Jag har vip-läktaren för mig själv.

2007-10-15 @ 10:07:24
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Sheriffen

Skön? Log? Nu får du jobba lite med att stava rätt. Ditt cp.

2007-10-15 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0