Privatchafför - ett måste för välbefinnande

Jag överlevde dag ett innanför tullarna
Värst var påfrestningen vid en bar där "otz otz otz" "musiken" spelades så högt så att jag fick ta fram gammalt klassiskt teckenspråk för att göra min beställning av GT möjlig.

Anlände igår vid 21:30 till Södermannagatan på Söder
22:12 var vi på Ljunggrens, Götgatsbacken
Har varit där rätt många gånger nu och kan väl konstatera att jag gillar det stället

Därefter blev det clubbande på WhiteRoom, Regeringsgatan.
Jag ser mig själv inte som en tråkig person men jag måste erkänna att jag har oerhört svårt för "otz otz" musik. Min fråga är om man överhuvudtaget kan dansa till denna musik utan påverkan av droger?! Mitt svar är nej och jag bytte därför dans på club mot dans med taxichafför.

Två varv sightseeing runt stadskärnan senare steg jag ur detta charmerande färdmedel.
4 minuter efter det sov jag.

Idag blir det brunch på Mosebacke
Starköl och fernet!

Kommentarer
Postat av: Floor Security

Jo jag har spridit ut och bekräftat det nu så när du kommer hem är du off market. Har Gustav tittat på hus än?

2007-10-27 @ 19:36:33
URL: http://gremlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0