Största mobbare - verkligheten

Jag har blivit sårad

Jag har sett smutsiga saker inträffa framför mina klarblåa och naiva ögon

Jag har dock överlag i mitt liv haft en vänlig och trevlig dag, som möter upp mig i trapphuset på morgonen


Vissa människor har det inte så

Vissa människor får ge och ge, helt utan svar och respons

Dessa människor bevisar att karma inte finns

Begreppet karma självdör med dom


Det finns ett exempel på en sådan person i min närhet

Hon har allt och lite till

Skrattet, leendet, glädjen, utseendet, men framförallt viljan för livet och succén

Hon ger

Hon vill

Men för henne står tiden still

Hon väntar på ett tåg som aldrig anländer till hennes station


Jag hoppas dock att denna bedrövelse försvinner från hennes liv inom kort

Verkligheten kan nämligen inte vara denna världs största mobbare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0