Sundsvalls snyggaste granne del 3

På väg hem från tisdagens charm i centrala Sundsvall mötte jag henne

Sundsvalls snyggaste granne

Hon stod utanför sin port och rökte i mörkret

Vi pratade om framtiden


Hennes bestod av Barcelona och spanska

Sen bad hon om förlåtelse för att hon fanns till

Jag blev tiltad och frågade vad hon syftade på

Hon menade att hon inte alls var så dålig som hon framställt sig själv i söndags


Jag försökte frågande be henne förklara vad som kunde ha varit dåligt med att öppet vissade att man gillar sex. Hon hävdade att hon vikt ut sig som en slampa. Jag klargjorde för henne att i min hjärna fungerar de olika könen överlag likadant och att detta även gällde den sexuella biten. Hon log något åt min förståelse men svalde den inte helt.


I nästa andetag slängde hon ur sig "Du kan väl komma upp på te någon dag när jag fått till det?" Jag kopplade på autopiloten och svarade "Det låter alldeles utmärkt, men skippa teet, jag tar med mig en flaska vin!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0