Samma setlist & spontan sex

Var återigen ute i svängen på lördagkväll
Det är den dagen i veckan som "gäller" i Sundsvall

Rasade in på Svenssons strax efter 12
Jublade när jag insåg att exakt samma setlist spelades som för ett år sen
Ni kanske tror att jag är ironisk nu
Det är jag inte


Jag gillar stuket på detta barhak
Stämningen är lite afterski
Jag har mitt patenterade hörn
Får beställa snabbt och ofta i baren


Värt att nämna i övrigt från denna episod av kvällen var min vän Sheriffens förmåga att göra av med drinkar. Det något oturliga från hans synvinkel var dock att de inte slank ner i strupen utan krossades mot diverse ting

Varken vakter, bartenders eller gäster insåg charmen i detta
Småsinta jävlar!


Efter ett gäng dubbelpipiga öl och cirka 4 krossade glas gick vi mot Oscar
Där var det värdelöst
Inge folk
Inge glädje
Bara bittert
Skulle dessutom träffa en dam där i vimlet
Hon hade dock bestämt sig för att lämna Oscar innan begravningen stängde


När jag insåg att jag fallit in i Oscar trenden (man går runt runt runt utan mål eller insikt om sitt beteende) stannade jag genast upp. Gick till baren och beställde två vatten, fortfarande dubbelpipigt alltså, och tänkte sedan gå hem


Då hände något helt oväntat
Det kom fram en tjej till mig
Klockan var 2:50
Hon frågade om hon fick ölen som jag nyss ratade till förmån för vattnet
Jag nickade och funderade på vad hon ville
Det framgick efter hennes två första klunkar
Hon ville ha mig

Jag var inte sen att hänga på
Kvällen höll ju trots allt på att utvecklas till öken
Men med hjälp av denna kvinna och ett par glas vatten kom jag upp ur kvicksanden och gick sedan tillsammans med henne i raskt tempo med destination Fredsgatan

Livet som krogråtta är inte så pjåkigt trots allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marcus - Alex
1 - 0

2007-09-23 @ 15:54:01
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: J

Din informationsgivare om vad som "hände" i Sundsvall... hänger inte med, vad menar du, känner vi varandra? Nyfiken!

2007-09-23 @ 21:31:17
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0