Blondinbella är big business

Jag blev precis chockad.

Det dök upp en blond brud på TV:n.

Hon var superkändis via sin blogg.

Hade ungefär 200 000 läsare i veckan.

Ses som en makthavare inom klädindustrin.

Hon tjänade stor slant på detta.

Jag var tvungen att beträda hennes sida.

En jävla massa skit.


Hon avslutade intervjun med följande uttalande, "Det finns ju tjejer som inte har råd att leva livet som många bloggare gör."


Vilket liv är det?

Vilka är alla dessa bloggare?

Finns det en hemlig sekt som jag inte är inbjuden till?

Partyn med skumpa och cocktail?


Jag kan snabbt jämföra hennes blogg med de bloggar jag länkar till.

Samtliga är bättre än hennes.


Jag fattar seriöst ingenting.

Är världen så här skruvad?


I så fall står jag gärna kvar på perrongen medan den och dess innehåll fortsätter sin resa mot framtiden.


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

Tobias Persson säger det så bra så att jag själv avstår: http://www.expressen.se/debatt/1.1094860/tjejer-gor-nagot-vettigt-i-stallet

2008-04-04 @ 00:10:15
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Gremlins

Hon menar såna som henne och jag. Jag tjänar numera nästan hennes 5 miljoner förra året, på min blogg. Det blir så jobbigt att deklarera bara. Tur det är moderat regering.

2008-04-04 @ 00:24:57
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Benny

torgnysdotter: Tobias verkar vara en mycket vis man. Känner precis som han.

Gremlins: Du och denna dam är i mina ögon exakt samma personer. Väntar med spänning på att du ska bjuda mig på skumpa och cocktail!

2008-04-04 @ 09:06:06
Postat av: j

ah allas vår blondinbella. något riktigt skrämmande med henne förutom hennes blotta uppenbarelse är att hon är så jädrans poppis bland småtjejer! under min praktik så var hennes blogg den första samtliga bruttor läste på morgnarna. jag frågade lite nyfiket om det, hade då hittills inte varit inne på hennes blogg. svaret jag fick var nåt i stil med asså ja hon e ju värsta bra! skriver bästa bloggen av typ alla! suck. vart är vi på väg?

2008-04-04 @ 10:06:44
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Benny

Mot avgrunden.

2008-04-04 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0