Sladda med hojen

Eftersom Facebook är en del av många människors liv så finns informationen redan ute på nätet. Jag fyller år idag. Alltså inte mitt alterego Benny Bling Bling, utan jag, den blyga människan bakom honom. Tänka sig vilken fest.


Fyra stycken har redan nu signerat min Facebookvägg med gratulationer och hyllningar. Och klockan har inte ens slagit nio. Vart ska detta sluta?! Endast gudarna har svaret.


När jag var ett barn, för sisådär 4-5 år sen, tog alltid pappa fram min cykel denna dag. Det var den bästa present jag kunde få. Snygg var den dessutom. Limphoj med flagga. Jag sladdade coolast i hela kvarteret, fick därmed hjältestatus och sjukt många starfuckers efter mig.


Denna trend har sedan dess följt mig genom livet. Ja, alltså att jag är ute och sladdar med hojen. Hjältestatusen och alla starfuckers är tyvärr bortblåst. Det kvittar dock. Så länge det finns hoj finns det hopp.


Idag skulle traditionen följas. Hojen stod pumpad i hallen. Ny röd flagga var monterad. Sprang ut i morse med cykeln i högsta högg. Möttes av en decimeter med snö. Hojen grät. Jag grät. Vilket bakslag. Detta är min absolut sämsta födelsedag genom tiderna.


Kommentarer
Postat av: Gremlins

Jag har inte facebook.

2008-04-09 @ 09:09:59
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Gurra

Tänkte bara påminna dig om att du inte ska följa med upp till Åre. Vi ska visst åka limo hela vägen.
Nu blev din födelsedag ännu sämre va?
HAHahihohahohihohuhiaha.

2008-04-09 @ 09:31:05
Postat av: W.

Grattis på födelsedagen, o sötast bland söta.

2008-04-09 @ 09:46:49
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Flumberg

Det har hon visst det ! Hon vågar bara inte erkänna det. Hon lever under falsk facebookindentitet med alias "Snobben"

Solsken!

2008-04-09 @ 10:59:48
Postat av: Tågmamman

kom och cykla i ladan eller på isen på ljungan med gässen. ja, och grattis såklart lillparveln.

2008-04-09 @ 11:38:37
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Kalle kula

Gratulerar på dagen!!

2008-04-09 @ 17:46:36
Postat av: j

stort grattis!

2008-04-09 @ 18:17:47
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Benny

Gremlins: Det har du visst de. Jag har nog sett dig. Thomasson heter du i efternamn. BIld på dig och Reine utanför folkan i Söråker på presentationsbilden.

Gurra: Limo. Fan va be. Själv åker jag helikopter om jag ska någonstans.

W: Tack du stora bland stora.

Flumberg: Jag vet. Snobben Thomasson är hennes alias. Hon lurar ofta småpojkar i åldern 17-21 att klä av sig naken för kaffepengar.

Tågmamman: Jag tar med mig cyklisten och kommer bort. Förväntar mig GT i vätskepausen.

Kalle Kula: Tack. Tack som fan.

j: "Ett stort grattis till en lång människa" passar perfekt!

2008-04-09 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0