Varför lär jag mig aldrig?

Tänkte bjuda mig själv på Chilli con carne.
Inledde med att hacka Habanero 
Den har, för den oinvigde, en väldigt stark karaktär 
För att precisera: Starkast av de som finns i handeln.

När detta var gjort tvättade jag av händerna lite snabbt med vatten. Endast vatten. Som jag alltid gör och som alltid är fel fel fel. 

Problemet med endast vatten är att smärta kommer på besök när jag har varit och kastat vatten. Små små rester av Habanero ska sannerligen inte bosätta sig i de mellersta regionerna. 

På grund av detta bjuder jag, genom fönstren, mina grannar på hopplasteg och frustar som en häst.

Kommentarer
Postat av: P

HAHAHAHA! Förlåt.
Ja, varför lär du dig aldrig?
Vad blir det för film?

2008-04-24 @ 21:03:23
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: JJ

det blir "The bucket list". Jag kan hans liv in i minsta detalj, tragiskt va..

2008-04-24 @ 22:08:03
Postat av: Benny

P: JJ:s kommentar är både sann och tragiskt.

JJ: Kanske dags för ett uppehåll. Typ ett decenium eller två?

2008-04-24 @ 22:39:00
Postat av: Mister

det låter ju som en alldeles klockren torsdagskväll det där. jävligt hett! hehe...

2008-04-24 @ 22:59:45
URL: http://jagskriverbarafull.blogg.se
Postat av: JJ

sluta skämta, jag blir ledsen.

2008-04-25 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0