Jag ger dig min morgon

Mellanöl

Fatöl

Flasköl

Congac

Mintu

Draja

 

Jag sög i mig det mesta jag såg igår

Att jag inte var så sugen stämde inte alls

 

Hade tydligen haft massor att prata om när jag väckte Hon halv fyra

När Hon till slut vaknade till liv, slocknade jag.

 

Jag vaknade i morse

Fortfarande full

Hon var redan vaken

Tittade på mig och sa

Ligg med mig

 

Efter utförd gymnastik klev hon upp och gjorde frukost

Jag kunde tyvärr inte hjälpa till

Hade fullt upp med att inte dö

 

Frukosten bestod bland annat av nybakat bröd.

Nybakade pepparkakor

Nybakade kanelbrownies

Nygjorda tryfflar

 

Medan jag syndat i mig sprit under fredagskvällen hade Hon bakat

Nästan för bra för att vara sant


Kommentarer
Postat av: Gurk

Finns bara ett sätt att jämna ut orättvisorna. Nästa fredag går hon ut och ställer till med en jättefylla medan du står hemma och bakar. Tigerkakor, finska pinnar, flarn och afrikanska småkakor....



Troligt va?

2008-12-06 @ 22:10:23
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Gurra

Ligg med mig, snuskpojke.

2008-12-07 @ 01:37:02
Postat av: Mimmi

Tror du att hon vill vara ihop med mig med? Tror nog att jag skulle kunna bli atminstone lite flata om jag fick pepparkakor och nybakt brod pa morgnarna!

2008-12-07 @ 08:45:37
Postat av: torgnysdotter

de e ju själva fan att jag alltid försöker gifta bort dig när jag är full.

Dels är du helt ogiftbar.

Dels har du, obegripligt, redan världens bästa tjej.

Jag måste sluta kröka. Du med.

2008-12-07 @ 10:28:34
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: j

jag hoppas du är MYCKET medveten om hur bra du har det. jag blir avundsjuk. på dig alltså.

2008-12-07 @ 19:45:45
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Eske

Nybakat ja. Enbart doften av nybakat får mig att kvickna till riktigt från en bakfylla! Det är därför jag brukar vilja basta när jag är bakis ..häller man en öl på aggregatet så luktar det nämligen nybakat! Mitt polska nummer är 0048725786537 btw. Ring från jobbet vetja så får du en hemlig update på vad som är hett i "the Polen" just nu!

2008-12-08 @ 16:07:17
Postat av: P

Hm.. Jag börjar smått misstänka att du gått och hookat upp med min gamla hemkunskapslärare. Fast hon var å andra sidan inte mkt för att ligga, vad jag minns (men vad vet jag?).



:P

Har hon en brorsa med samma mat- och bakglädje? Skicka ner honom isf!

2008-12-08 @ 16:22:30
URL: http://blogg.passagen.se/focape
Postat av: Benny

Gurk: Sannolikheten går att jämställa med att Gurra någon gång skall bli ekonomisk. Känns obefintlig som rätt nivå? Jag tror det.



Gurra: Funkar inte med Augustibarn!



Mimmi: Tisdagar och torsdagar kan jag undvara. Hur verkar det?



torgnysdotter: Bortgift? Intressant. Ser redan fram emot bröllops..festen. Kanske Rydell och Quick kan bjuda på några ackord!



j: Hade varit mycket roligare om du varit avundsjuk på henne! =)



Eske: Något säger mig att du trivs ypperligt i öst. Du är liksom lite vitryss från grunden.



P: Hon har en brorsa. Med ett eget hus. På 250 kvm. Han är dessutom rätt het. Kan dock inte uttala mig och ligg och matkunskap. Däremot så är han både törstig samt livid. Om det nu anses vara ett plus! Törstig är alla fall det i min svarta bok.





2008-12-09 @ 21:23:46
Postat av: Benny

Gurk: Sannolikheten går att jämställa med att Gurra någon gång skall bli ekonomisk. Känns obefintlig som rätt nivå? Jag tror det.



Gurra: Funkar inte med Augustibarn!



Mimmi: Tisdagar och torsdagar kan jag undvara. Hur verkar det?



torgnysdotter: Bortgift? Intressant. Ser redan fram emot bröllops..festen. Kanske Rydell och Quick kan bjuda på några ackord!



j: Hade varit mycket roligare om du varit avundsjuk på henne! =)



Eske: Något säger mig att du trivs ypperligt i öst. Du är liksom lite vitryss från grunden.



P: Hon har en brorsa. Med ett eget hus. På 250 kvm. Han är dessutom rätt het. Kan dock inte uttala mig och ligg och matkunskap. Däremot så är han både törstig samt livid. Om det nu anses vara ett plus! Törstig är alla fall det i min svarta bok.





2008-12-09 @ 21:24:50
Postat av: Annika

Fantastiska tryfflar!

1000 tack!

2008-12-10 @ 23:06:20
Postat av: Mims

Later som en deal, vi hors till varen ;)

2008-12-11 @ 10:31:49
Postat av: Benny

Annika: Ska hälsa det vidare. =) Men du, trots mitt katastrofala mående samt labila och nervösa besök så måste jag säga att skinkan var klockren. Som jag har längtat!



Mims: Då kanske jag har ledsnat så du får låna henne alla dagar utom söndag.

2008-12-11 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0