Lika som bär

Fick ett SMS igår. Det innehöll information om att Titanic visades på trean och att jag var väldigt lik rollfiguren Brock Lovett.

Kan inte säga att jag blev förvånad.
Blir ständigt jämförd med filmstjärnor.

Speciellt på vardagar när kropparna till de hjärtan som jag krossat ligger ensamma i sängen och vill ha mig inom räckhåll.

Att hon som skickade SMS:et läser denna blogg har ingen som helst inverkan på ovan noterade meningar.




Brock Lovett (Bill Paxton)?





Benny Bling Bling?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. Iof ser man inte gluggen på den där bilden men.. fortfarande likt..

2008-12-17 @ 18:28:32
Postat av: Annika

Hahaha, men, va f-n...har du semester? Det bara sprutar ut inlägg!

glad

2008-12-17 @ 19:43:09
Postat av: torgnysdotter

Men det är ju filmhistoria! Lysande likt.

2008-12-17 @ 22:38:03
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Fröken

Hahaha, så likt! Men hoppa guldet i öronen!

2008-12-18 @ 21:44:33
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: K

Nej nej nej, mer guld och oftare!

2008-12-20 @ 23:43:10
Postat av: Benny

Anonym, men skulle tippa på K: Prata inte högt om min glögg. Folk kan ju höra.



Annika: Mani är ett vanligt förekommande symtom i mitt liv.



torgnysdotter: Hon är inte helt fel ute. Det finns drag som stämmer! =)



Fröken: Kortet är taget när jag gick i sexan. Då var guld otäckt het och fasansfullt inne!



K: Ska genast boka en tid för att öppna upp mitt igenväxta hål.

2008-12-26 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0