All you need is love

Fredagar efter 12 när man är fattig arbetare är fantastiska

Känslan av att snart vara ledig är mer taggande är dextrosol

Denna fredag har jag dessutom inte gjort ett skit

Det betydde att jag hade en känsla av amfetamin inom mig när jag lämnade kontoret


Tanken, på grund av cash flow problem, var däremot tyvärr att gå raka vägen hem och sysselsätta mig med sexiga saker såsom städning och upppackning av väskor. Herr D hade andra planer och tyckte vi skulle inta hans kvarterskrog Olearys för Afterwork.


Håll i er nu

Afterwork är bättre än städning.

Afterwork är frihetskänsla, spetsad med alkohol.

Valet var enkelt
 

Efter genomfört pass på Olearys med Kalle Kula som bartender så sitter vi nu och zippar GT i soffan hemma hos Herr D. TV:n visar "På spåret" och husbandet spelar 'All you need is love'. Jag små sjunger med i refrängen och kan konstatera att jag är kär.


Kär i livet, dess möjligheter och Gin & Tonic!


Kommentarer
Postat av: gremlins with the angry voice:

You are a very dirty boy. Don't touch my sis with your hairy legs.

2008-02-22 @ 21:32:15
Postat av: Benny

I like your sweet sister.

Me and my hairy legs would love to see her naked covered med smör.

2008-02-22 @ 21:37:17
Postat av: torgnysdotter

full och på väg - det optimala tillståndet *drömsk blick*

2008-02-22 @ 23:08:04
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

Mystiken kring framtiden är magisk.
När man väl är framme i gryningen är dock baksmällan den som gör sig påmind.

2008-02-23 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0