Flyg fågel flyg

Inget kedjemail med hjärtan

Inget MMS med en nalle som kramar

Inget mass SMS med info om inget

Jag tackar innerligt för det.


Jag kan stå ut med dom två första från varje kategori under jul och nyår.

Men inte alls under en dag som denna.

Anledningen till att vi firar denna dag (enligt radion) är en fågel.


Just denna specifika fågel hade sin parningstid runt detta datum och var därmed först ut för säsongen. Denna fågeljävel är bland det bästa som hänt detaljhandeln. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Äh, du är bara bitter över att du inte sitter & äter plankstek på Stekhuset en kväll som denna. ;)

2008-02-14 @ 22:23:40
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny

Plankstek hade varit kanon.
Så också stekhuset! :)

Men massutskick av alla dess slag går fet bort.

2008-02-14 @ 22:31:45
Postat av: Tågmamman

De räddar ju ankor i Ö-sund så varför inte fira övriga kåta fjäderfän?

2008-02-15 @ 09:20:06
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny

Östersund. Fåglar. Något säger mig att detta ämne varit uppe tidigare! hahaha... Kom dock inte ihåg exakt vad det gällde!

2008-02-15 @ 09:37:19
Postat av: Tågmamman

Du måste läsa din egen blogg lite oftare - den är skitbra!

2008-02-15 @ 10:51:13
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: M

Det är nu minnet börja sakta försvinna....In i spritens dimma haha

2008-02-16 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0