Satans Zingo!

Gårdagen lyste pojkspoling. Pizza från Bite Line med massor av tillhörande apelsinläsk och ett jävla skruvande av de nya bindningarna. Det enda som saknades från ungdomstiden var ett gammalt strykjärn och en helvetes massa paraffin.


Lyckades dessutom laga lasagne för ungefär 12 personer. Stolt som Stalin när jag la mig ner för möte med sömnen. Väl där började det hända riktigt roliga saker.


Befann mig i staterna, södern närmare bestämt. Av någon anledning hade stadens sheriff haffat min hoj. Den återgick i min ägo av oförklarligt skäl.


Jag kan inte heller precisera hur den mystiska flickan dök upp i mitt liv, men helt plötsligt stod hon där. Mörka ögon (som jag är en stor sucker för), mörkt hår, hon lyste äventyr.


Min kommentar var, sugen på Mexiko och två veckors roadtrip, vi tar min hoj, hyr surfbrädor längs vägen.


Inte helt oväntat (eftersom det var en dröm) svarade hon genast ja. Sedan minns jag ett par klassiska 'motorcykel längs ökenlandskaps' bilder innan det hettade till rejält.


Tyvärr så vaknade jag då, klockan halv 4:a, pissnödig så det värkte i ollonet och dessutom med ett blåstånd (för att använda Timråmål). Kombinationen är som ni pojkar vet, inte att förespråka.


Hade inget annat val än att SÄTTA mig på toaletten, läsa King - modemagasinet för män, som inte är allt för upphetsande mitt i natten, tills det var möjligt att urinera.


När jag sedan återigen somnade så fanns inte drömtjejen kvar.

Satans Zingo!


Kommentarer
Postat av: W.

Läsk; den typiska drömförstöraren.

2008-02-29 @ 12:16:00
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Mister

HAHAHAHAHA! (Inget mer att tillägga.)

2008-02-29 @ 16:10:22
Postat av: Miss A

Zingo är tillsammans med Fanta apelsin min favvo-läsk, har dock aldrig uppmärksammat verkningarna av drycken. Måste inhandla, dricka, invänta och analysera.
Tack för tipset!

Postat av: A.S

http://stefanovic.blogg.se/

Vissa män är hetare än andra helt enkelt.

2008-03-02 @ 12:02:32
Postat av: Benny

W: Alkohol är inte bättre. Då existerar inte ens drömmar.

Mister: Ibland är livet roligt, JJ ligger bakom de flesta tillfällena.

Miss A: Fanta och Zingo är även min favorit. Jag har vägrat Cola sen födseln.

A.S: Tillhör Benny en av dessa män?!

2008-03-03 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0