Supersopan är tillbaka

Han hade tydligen Sveriges mest lästa blogg

Jag läste den en gång

Efter påtryckningar från JJ


Min spontana kommentar

En fluga

Han försvinner inom kort

Att döma ut andra människor håller inte i längden

Det blir tråkigt att inte komma med något konstruktivt


Vad hände

Bloggen las ner

Pojken gick in i (blogg) väggen

Istället fick han, som plåster på såren, en egen sida på Aftonbladet

Från att vara ett lågvatten märke försvann tidningen helt från betygsskalan


Läste idag att samma pojke, nu med bror, skulle öppna en ny blogg

Denna gång på Värmlands Folkblads nätsida

Tycker synd om Karlstadsborna


Om jag skulle få välja fritt bland skribenter, som jag skulle vilja se som bloggare, faller mitt val enkelt men bestämt på Ronnie Sandahl.


Kommentarer
Postat av: JJ

Kolla in vem som spelar Fiona Glenanne i TV6 nya serie burn notice.

2008-02-15 @ 13:45:14
Postat av: Gremlins

Du kan inte mena det? Han är trots allt ett orakel, oavsett om man älskar att hata honom eller bara genuint tycker att han är fantastisk så måste du hålla med om att båda han och hans bror är verbala underverk. Jag får Calles veckobrev varje vecka och skrattar så jag tror jag kissar på mig en skvätt varje gång. Leve Schulmans, leve tena inkontinensskydd.

2008-02-15 @ 14:28:36
Postat av: Frk Richter

Dina aktier sjunker B. Internet är inte detsamma sedan Schulman slutade blogga.
Gremlins: Vart hittar du Calles nyhetsbrev?

2008-02-15 @ 15:13:04
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: W.

Har hört talas om detta Schulman-fenomen men aldrig läst något han skrivit. Detta kommer inte att ändras.

2008-02-15 @ 15:28:27
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Greml

Yanie, jag får det på mailen varje vecka. Vill du ha? Gå in på gamla bloggen och maila honom.

2008-02-15 @ 17:33:08
Postat av: Gremlins

Det här fick jag idag.

Okaydoke. Jag börjar blogga nu. Med brorsan. På Värmlands Folkblad. Www.vf.se

Bloggen har tyvärr kraschat litegrand, men kommer nog igång snart. Värmlands Folkblads web-chef är på väg in till jobbet. Men det blev trafikstockning vid rödljuset. Ni vet. Det finns ju bara ett.

Hur ska vi förresten göra med Veckobrevet då, hade ni tänkt?

Bäst förslag vinner en träpåle. En påle i trä, alltså. Stor som en jävla mast.

Calle

2008-02-15 @ 23:26:22
Postat av: A

Ronnie?!?!? Har du halkat och slagit huvudet i något hårt?? Av alla världens icke-bloggande människor tog du en ev de sämsta skribenterna in history. Hoppas hoppas hoppas inte pojken börjar blogga. För jo, pojke är precis vad han är. Blä, jag tycker till och med att han är äcklig.

2008-02-16 @ 05:41:35
Postat av: Gurra

Hohohhohoho!
Där fick du och Ronnie så ni teg!

Gillade Ronnie en gång i tiden. Innan han fick för mycket uppmärksamhet.

2008-02-16 @ 11:04:00
Postat av: Gurra igen

Och med det menar jag att han började krångla till saker i sin iver att skriva världens bästa text varje dag.

Inte att jag ville vara ensam om att tycka om honom.

Typ som du och NKOTB. Så fort Matte B hade köpt skivan så slutade du gilla dem.

2008-02-16 @ 11:06:43
Postat av: JJ

Jag har alltid gillat svärtan i det nyskapande
'hangin tough' och det oskuldsfulla och rena i mästerverket 'step by step'. Eller..jag kapitulerar, alla deras album är bäst, bäst av dom bästaste fucktiskt!

2008-02-16 @ 12:39:00
Postat av: Gremlins

Det var när de gick över till att heta NKoTB det sög hästballe. Tacka vet jag New Kids On The Block. Danny, Donnie, Jonathan, Joe och Jordan var såna hjältar. Deras låt tonight får skinnet att knottras fortfarande. Jag vill att ni lyssnar och njuter. Lägg märke till Jordans bara bringa.

http://youtube.com/watch?v=2OWUQh43WKo

2008-02-16 @ 13:04:12
Postat av: Gremlins

Förlåt, tights menar jag. Jag skenade iväg.

2008-02-16 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0