Svarta, satanistiska & själslösa söndagar

Någon bira på onsdag

Några glas vin på torsdag

Ett gäng öl och ännu mer vin på fredag

Grattis öl på lördag, vin under middagsbjudning, som sig bör och sedan krogen


Slutsats om söndagen:

En orolig känsla inombords

En gnagande olust

En känsla av panik


(Märkte precis att jag exakt i detta nu ironisk nog spelar Ulf Lundell med "Nerver i natt" på iTunes.)


Som ni förstår blev jag därför mycket glad över Miss Kolibris sms.

"Kom till mig ikväll, här finns vin och trevligt sällskap."


Jag följde hennes ord och tog mig till Fridhemsplan när jag åter befann mig på svensk mark. Det visade sig dessutom att hon hade mer än rätt. För trots trådar längs kroppen så avslutades min söndag på ett mycket tilltalande vis. Fler liknande inslag är mer än välkommet i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0