Svartblogg kröner likt en riddare

Tanken har funnits länge

Men inte orken och viljan

Tog tillslut tag i saken

Resultatet, Bloggar med klass, ser ni här bredvid


Anledningen till att viljan varit låg är känslan av klubben för inbördes beundran. De bloggar jag hänvisar till vet redan mycket väl att jag läser dem. Merparten av dessa bloggar hänvisar dessutom tillbaka till mig. En söt rundgång av 'jag tycker om dig också' som jag inte tycker om.


Hur som helst.

Mitt utplock är av blandad karaktär.

Alla med sin charm.


Utplock var förresten fel ord.

Dessa är de bloggar jag läser.

Punkt slut.


Jag skulle kunna rangordna dem, efter mitt tycke. Men avstår eftersom merparten är människor i min närhet. Det finns däremot en som lyser starkare än dom andra. Hon befinner sig dessutom inte i min närhet. Därför törs jag utnämna henne till min absoluta favorit.


*Svartblogg kröner härmed Torgnysdotter till prinsessa över bloggriket.*


Nu ska Benny sova.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Cyklisten

Du måste börja läsa fler bloggar om cykling samt genast skaffa dig ett altare med diverse rökelser och andra tillbehör och börja tillbe Roberto Vacchi

http://www.kadens.se/blogs/roberto/index.htm

2008-02-25 @ 09:05:48
Postat av: torgnysdotter

Det är som en oscar! Jag är rörd, upprymd, lite generad och fylld av prestationsångest!

Det är förövrigt en jävla förbannelse detta med länkar. Jag försöker hålla mina nere till en verkligt exklusiv skara, men visst jag erkänner; jag har en eller två "schysst-länkar" och någon som jag själv läser men som ingen annan kan ha intresse av. Jag hyser ett visst förakt för människor som urskiljningslöst gödslar med skitlänkar. Typ om du länkar mig så länkar jag dig och ska vi bli vänner på facebook. Urk.

2008-02-25 @ 11:17:34
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

Cyklisten: Som alltid är dina ord lag. Jag ska genast tjacka rökelse!

Torgnysdotter: Så teoretiskt sätt borde vi snart vara bästisar via Facebook. Skönt att veta att det inte kommer att hända.

2008-02-25 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0