Väskan är ouppackad och packad

Jag sneglar till vänster mot hallen

En ouppackad resväska från Köpenhamn möter min blick

Där finns även en ouppackad träningsväska från i torsdags

Mitt på golvet framför mig ligger en snowboardbag, ouppackad

Till höger om denna ännu en väska från helgen, ouppackad


Att röra dem känns inte lovligt

Kan betyda att jag måste stanna här

Slå läger för gott


Istället så planerar min hjärna nästa tripp

Kanske blir den av redan till helgen

Någon som vill inkvartera min kropp & själ?

Jag kan komma på kort varsel

Väskan är redan packad

Eller ouppackad


Kommentarer
Postat av: JJ

Kom till Uppsala.

2008-02-18 @ 21:58:28
Postat av: Mister

Ja! Håller me JJ. Kom till Uppsala. Här e det ett jävla holabalou! Helt klart. Festligheter lördag kväll. Lång... Riktigt lång brunch på söndag. JJ har bög-kontakter på Clarion i stan nämligen. Han bjussar på halva notan. Trevlig snubbe. Så ryck en av väskorna - inte boardbagen - det e inte så mkt snö i stan (inte vad jag vet iallafall men fråga JJ han verkar ju kunna hitta det mesta i sitt badrumsskåp nu för tiden) - o ta dig ner till de lärdas stad Uppsala... Ses till helgen då! Tja!

2008-02-19 @ 01:19:02
Postat av: W.

Men orka packa upp väskorna ditt slöa elände och lägg inte så mycket symbolik i vardagliga och triviala handlingar. God morgon förresten.

2008-02-19 @ 08:31:12
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: A

Kom till Sörberge!

2008-02-19 @ 14:22:41
Postat av: Frk Richter

Håller fast vid tipset att tömma allt i tvättkorgen. Det som inte syns, finns inte;)

2008-02-19 @ 16:27:42
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tror just att jag har listat ut vem du är. vet inte om det var nån hemlis men halkade in här av en länk. kul! riktigt bra skrivet. må väl

2008-02-19 @ 17:26:01
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Benny

JJ: Vad erbjuder du?

Mister: Känns som du sålde in Uppsala lite bättre än JJ. Jag gillar dessutom Uppsala, om du tar bort studenter och risig stadsplanering. Varför så utbrett? Man får ju träningsvärk.

W: Jag scannar bloggar strax innan 19. Du under arbetstid. Känns som jag sliter mer än dig på vårt jobb. Se bara idag när du fann mig hårt arbetandes i framstupa sidoläge.

A: Hänga med Conny och dricka rödvin låter bäst sofar!

Frk Richter: Grejorna ligger fortfarande kvar i hallen. Ska nog följa ditt råd. :)

sagasaria: Jag som trodde jag var hemligast i stan! Säkert att du är rätt ute?! ;) Vart fann du den länken? Något osökt säger mig att du heter Sara. Jag kan snabbt lokalisera ett par stycken sådana i mitt huvud. Vem av dem är du?

2008-02-19 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

ha ha om du går efter sara så kan jag lova dig att du kommer bli MKT förvånad om du nån gång luskar ut vem jag är.

2008-02-19 @ 21:31:37
URL: http://sagasaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0