Fredagsfrossa

Den återstående tiden av min arbetsvecka är mindre än 10 minuter.
I vissa fall känns det som en kort period av livet, så är inte fallet nu.
Dagen har varit allt annat än till belåtenhet.
En av få solstrålar var en skön chinona på 78 jordsnurr. (fler än jag som fick flashback av bullen nu?)
Efter ett långt samtal om hennes placeringar avslutade vi konversationen enligt följande:

Skön Chinona (SC): Jaha, vart sitter du unge man i detta land då?
Benny (B): I Sundsvall
SC: Har ni någon snö däruppe?
B: Har ingen, vi hade däremot. Trots allt rätt fint väder idag. (Det var sol genom kontorsfönstret just då)
SC: Jag sitter med utsikt över Stora Essingen, brukar normalt sett se den nybyggda bron. Idag är det däremot dimma. Så man kan väl säga att jag är på väg rakt in i dimman, men det gör inget, det ärju trots allt fredag.

Sen bjöd hon på ett spontant skratt.
Jag tycker sådana individer är roliga.
Speciellt om man nästan är 80

Oj nu är det bara 5 minuter kvar.
Åhhh så härligt
Här ska njutas!
 


Kommentarer
Postat av: W.

ÖL INN!

2008-01-18 @ 16:59:00
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: JJ

tantalur-filur

2008-01-18 @ 17:18:03
Postat av: JJ

Klonazepam INN!

2008-01-18 @ 17:18:46
Postat av: Frk Richter

Haha, det är någonting med luften på Essingen som gör att människorna där blir sköna individer.

2008-01-18 @ 17:24:34
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0