Jag kör trimmad Honda med flames

Vad gör man när allt känns sådär?


Drar till Hank för en stillsam kväll framför Tv:n, som såklart urartar till en praktfylla och besök på både Svenssons och Oscar samt en traditionsenlig avslutande efterfest. Idag mår jag därför också sådär.


Värt att notera från gårdagen: Jag måste se ut som 15. Fick detta bevisat för mig av en vänlig själ utanför Nordea.


"Vart har du moppen då?"


Jag möter detta påhopp med tystnad. Då briljerar denna avdankade raggare med


"Har du fått ett bankomatkort av mamma?"


Då började jag, Hank och Sheriffen att asgarva. Vilken störtskön lirare. Kunde helt enkelt inte kontra, istället så tog jag 15åring smällen som en man och lyfte på hatten åt hans eleganta utdömning.


Kommentarer
Postat av: Frk Richter

Stort med eget bankomatkort! Du börjar ju bli storakillen nu..
Helgen innan löning går det gratisbussar från alla hålor runtomkring Sundsvall. Måste vara någon grottbjörn därifrån du träffat på. Att kalkon blir kanon är ganska otippat faktiskt!

2008-01-20 @ 21:22:51
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Benny himself

Frk Richter: Känner mig stolt. Enda problem so far är att det är tomt. Måste man trycka in någon hemlig kod för att det ska leverera några pengar?

2008-01-21 @ 20:33:03
Postat av: Frk Richter

Mycket möjligt. När du hittar forever-and-ever koden, kan du inte dela med dig då? PLEASE?

2008-01-21 @ 22:01:32
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0