Min knull-lista del 3 (Nr3)

Så var det då dags att presentera ännu en medlem av min knull-lista

Förra veckan bjöd jag på Gabrielle Anwar, världens kanske vackraste.

Det blir väldigt svårt att överträffa henne i utstrålning.

Men utseende är inte allt - när det kommer till min knull-lista


Jag har nämligen en speciell relation (kan en relation vara ensidig?) till samtliga utav dom utvalda. Relationen till hon som är nummer tre slår alltså lite högre än den som jag har till nummer fyra.


Jag kan redan nu göra dig Hank, besviken. Jessica Alba kommer inte att finnas med på pallplatserna. Anledning - jag känner "inget" för henne.


Hon som däremot presenteras idag mötte jag i mitten på oktober 2004. Innan mötet hade jag varit kronsikt berusad (på olika sätt) i flera veckor. Platsen jag befann mig just då var Hoas place, China Beach i Vietnam. Sängen som hon dök upp i hade formen av en half-pipe. Låten som spelades på stereon var 'Picture'.


Enligt ursprungsplanen skulle jag ha stannat i China Beach ett par dagar. Men jag föll handlöst för det lilla vandrarhemmet, för dess ägare Hoa och för låten Picture. Livet har aldrig varit så bra. Jag stannade därför istället i över två veckor.


Stämningen i övrigt i kroppen var obehaglig, resan började vanka mot sitt slut. Sverige kom springande med stormsteg, Sverige betydde ett möte med en relation som jag visste var avslutad, men visste hon? Sverige betydde därför också ett liv utan lägenhet. Sverige betydde problem.


Jag ville fly till någon som kunde eliminera mitt dåliga samvete och rädda mig från framtiden. Hon som under så många dagar i den konstigt formade sängen, mötte dessa drömmar och önskningar, var Sheryl Crow tillsammans med låten Picture.


Så ligg med mig. Snusk tant!



Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Tror du får konkurrens av Herr D eftersom han antagligen oxå kan tänka sig Lance A´s avlagda - inte för hennes egenskaper dock utan för hans.

2008-01-16 @ 19:43:45
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: A

Vi splittar. Kid Rock är med på min hemliga to-do-list.

2008-01-16 @ 19:54:26
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: M

Oväntat drag där. Men det finns ju dom där låtarna, som man hörde på exakt rätt tidpunkt, fysiskt och mentalt, och på exakt rätt plats som man aldrig glömmer. Det här har dock aldrig fått mig att vilja ligga med Elvis Costello men jag fattar tanken.

2008-01-16 @ 21:47:46
URL: http://nejtack.blog.com
Postat av: torgnysdotter

Äntligen! spänningsmomentet i detta kan endast överträffas av michaneks spritgåtor.
Jag har, hittills, inte känt något för dina tjejer. Vilket raskt för mig in på att man kanske borde ha en "i-fall-jag-blir-flata-lista". En hel del listor kan det bli.

2008-01-16 @ 21:51:47
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Miss A

Sheryl?
Du blir mindre och mindre vanilj :-)
Men, snusktant ?
Vad kan hon vara? Tre-fyra år äldre än jag?
Kanske inte är passande att jag publicerat min femteplats, måste kolla åldern på mina önskeligg! Suck, ännu ngt att tänka på...

Postat av: JJ

jag förstår inte, var det sheryl el. någon annan du ville ligga med ljugis. ;)

2008-01-17 @ 01:40:43
Postat av: JJ

50 spänn på att anna book kommer nästa vecka.

2008-01-17 @ 01:41:36
Postat av: Benny himself

Tågmamman: Herr D, jag, Lance och Sheryl skulle kunna styra ihop något mycket trevligt. Jag med Sheryl och Herr D med Lance. Tror alla skulle vara lyckliga!

A: Kid Rock. Varför är jag inte förvånad? :)

M: Förstår vad DU menar, Elvis Castello vill man verkligen inte se naken.

Torgnysdotter: Man kanske ska börja med en lista om vilka listor man ska göra?

Miss A: Mindre och mindre vanilj. Tack som fan! :) Ang, "Ligg med mig. Snusktant", det var en ren och skär pik till en bekant som provade den 'raggningsrepliken' en sen natt på en trång bar.

JJ: Lugn och fin nu. Inga headlines i onödan.

JJ igen: Vadet är taget. Att du är oerhört svag för större damer är inget nytt. Men risken att jag skulle välja fröken Bok är minimal. Du kan således redan nu sätta in min vinst på ett av mina konton!

2008-01-17 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0