Mjukbyxor och skumpa!

Förra söndagen bestegs som tidigare nämnt med mjukisar. Mr Buttmans flickvän Jossan kom då på den briljanta idén att vi borde dra på oss ett par mjukisar även den kommande lördagen och beträda Oscar i den utstyrseln och endast zippa Champagne.


När lördagen nu anlände hade dock ingen inbjudan anlänt från hennes håll. Därför drog jag istället på mig ett par gamla favvojeans. Halvhängiga Levis för att precisera. Väl på lokal stötte jag ihop med Jossan, som hade på sig exakt likadana byxor som mig. Detta blev givetvis lite små roligt.


För att kolla hur lika dem var började vi söka efter storlekar. Hon hade ett par 32/32, det gick att läsa på insidan. Jag hittade inte storleken på mina så hon hjälpte till.


Måste ha sett väldigt roligt ut när jag står mitt på Oscar med uppknäppta byxor medan en dam bredvid mig gräver med sina händer inför dem. Mr Buttman som var, som vanligt, bakom bardisken, överskådande hela händelsen. Hans kommentar var ärlig:

'Det ser ganska konstigt ut det där.'


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Jag har försökt komma i Jossans byxor i flera år - vad det så enkelt. Vilken jeansmodell var det?

2008-01-21 @ 10:43:49
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny himself

Tågmamman: Jag var inte innanför hennes. Hon var innanför mina. Där har väl du inte, tror jag, försökt att komma in? Det var ett par Lewis Twister. Snygga som solsken.

2008-01-21 @ 20:35:14
Postat av: jossan

Dina var 31/33. Det betyder att du är både längre och smalare än mig. By the way-att lägga ut min byxstorlek på internet betyder att alla vet ungefär hur bred röv jag har(om det nu innan var möjligt att missa...)Det här kommer jag att straffa dig för. Med en jävla massa skumpa....Och det heter inte twister-det är en röd och blå isglass och nån sådan hoppas jag att jag inte hade mellan benen i lördags. Om det var så är det värre än jag trodde, mycket värre.

2008-01-21 @ 22:35:06
Postat av: Benny himself

jossan: *tyst minut* Var tvungen att hylla ditt ord val lång. Inte varje dag det kommer i en mening som relaterar till mig. Bestraffningen mottages utan större protest. Vill du se mig locco så är jag till ditt förfogande. Angående mitt val av jeans namn, det var tydligen Twisted. För någon glass såg jag inte heller röken av.

2008-01-21 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0