Skumpa gör mig loco

Skulle vilja börja detta inlägg med att säga att jag är oerhört bitter på mig själv för att jag åkte till Villa Vacker igår. Jag kommer nämligen hädanefter alltid vara missnöjd med det hus jag bor i.


Det är säkert.

Fuck Playboy mansion

Here comes Villa Vacker


Hur det ser ut där tänker jag inte ens håna verkligheten med att försöka förklara.

Istället tänkte jag behandla ämnet "skumpa"

Det om något känns ju nyårsafton


Skumpa är som gräs

Det slår olika på olika människor

På mig slår det alltid fel

Jag blir loco


Därför var det sådär att jag igår hade en bordsdam som hette Jossan och som älskade skumpa. Redan under förrätten fyllde hon mitt glas tre gånger. Det sista gav jag faktiskt bort till Fru L. Att en Timråbo som mig självmant ger bort alkohol kan likställs med en uteliggare som ger bort ett nyfunnet Maxmål.


Det fanns en tradition på festen, man skulle berätta om det bästa och det sämsta som hänt personligen under 2007. Mycket trevlig detalj. Jag var dessutom fortfarande på bana när den skulle utföras så jag klarade av uppgiften på ett hyfsat sätt. När det sedan, någon timme senare, skulle redogöras för vad förväntningarna inför 2008 var, fick jag hjärntilt.


Hjärntilten ledde till en mossig illusion och att jag helt utan anledning lackade på Kalle Kula. Jag beskyller, rakryggad som jag, hela händelsen på de två glasen skumpa jag drack. För som tidigare nämnt blir jag knäpp och knasig på denna dryck. När jag kom på mitt misstag så styrde jag återigen tillbaks min berusning till lycka.


Kvällens absoluta höjdpunkt var att se Kalle Kula och Mr Buttman dansa av sig kläderna till "The time of my life". Kalle kula spelade Johnny Castle och Mr Buttman "Baby". Att detta dessutom finns filmat och förhoppningsvis snart läggs upp på Youtube gör att 2008 påbörjas på ett fantastiskt vis.


Förr Herr D däremot påbörjades året lite mindre exklusivt. Han bestämde sig nämligen för att kissa i badkaret i natt när han gick i sömnen. Det är alltså inte bara jag som blir loco på skumpa!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Du blir loco på skumpa och skriver som en bög... Är det bara jag som ser ett tydligt mönster?

2008-01-01 @ 15:39:57
Postat av: Miss A

Tack som fan för igår!
Uppenbart inte bara du som blir loco på skumpa, min namne vann färgtv:n igår...
Idag har det skrattats åt videon,
(funderar på om den ska skickas till "So you think you can dance")
ridits på tur och intagits flottig pizza.
Nu mitt i Bond och därefter natten!

Postat av: torgnysdotter

ja, fan...villa vacker för en förbannelse med sig. Aldrig någonsin nöjd igen.
Gott nytt år, Bling!

2008-01-02 @ 10:05:54
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny himself

Gurra: Det enda du egentligen vill skriva är att du är kär i mig. Men du törs inte. Fegis.

Miss A: So you think you can dance... haha.. klockrent! Men du, tack så mycket för inbjudan! Jag hade skit kul.

Torgnysdotter: Så du har också varit där. Villa vacker, bloggnästet! :)

2008-01-02 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0