Ett kärt återseende med Mr White

Spontanitet förgyller mer än förgör

Denna måndag var ett lysande exempel

Begav mig tillsammans med JJ SPONTANT mot Ramundberget

Där väntade lössnö, skogsåkning och senare även Miss A


Av en slump sprang jag dessutom på Mr White

Skön lirare från ungdomstiden som valde att läsa kock på gymnasiet trots fotografiskt minne

Nu menar jag inte att han borde ha pluggat något annat, men många andra menade det.


Kan idag konstatera att han gjorde rätt val

Han är nämligen någon form av master of alla restaurangs in Ramundberget.

Det tog inte många sekunder tills att jag och JJ blev bjuden på fest

Moster M skulle firas med pompa och ståt


Svettig och med täckbyxor intogs en trerätters med skumpa och fantastiska viner

Inte varje dag man zippar en flaska från 95 i underställ

Vart notan för detta evenemang tog vägen har jag ingen aning om

Jag vet dock med säkerhet att jag inte såg röken av den

Jag vet även med säkerhet att dagen var en stor succé


Kommentarer
Postat av: Miss A

Underställ kan i Ramund likställas med mysbyxor en söndag på Espan.
Dvs vara sååå rätt!
Tack för en fantastiskt rolig måndagkväll!

Postat av: Benny

Man får vara sig själv för en stund. Det är just därför jag älskar (nej det är ingen överdrift) fjällen... och underställ... och mjukbyxor.

2008-03-20 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0