Hur hamnade jag här då?!

De senaste veckorna har varit händelserika

Upplevelserna har duggat tätt

Precis som sig bör


Lämnade Tänndalen på tisdag vid 17

Anlände hem till bunkern strax efter 23

Onsdagen bestod av begravning


Hade möjlighet att återigen styra skeppet mot fjällen idag

Det fanns både en bil jag kunde åka med samt gratis boende

Resan skulle pågå tills på måndag

Det enda jag behövde fixa var en swop på jobbet


Gårdagens begravning gjorde mig dock allt annat än produktiv

Att agera och genomföra en swop var inte mitt mål

Mitt mål var istället bunkern och tystnaden så fort som möjligt

Målet intogs först vid 22


Att då ladda om för ytterliggare en utsvävning kändes inte aktuellt

Därför sitter jag på jobbet nu

Fjällen känns genast högst aktuellt


Kommentarer
Postat av: Överste chifen

Då kan du ju komma till oss på middag imorgon :)

2008-03-20 @ 12:52:06
Postat av: JB

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!

2008-03-20 @ 12:52:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Benny

Överste chifen: På långfredag får man inte gå utanför dörren. Det har gud sagt.

JB: Dito.

2008-03-20 @ 14:14:57
Postat av: Mister

Ja jag förstår valet... Men jag förstår att fjällen återigen känns aktuella! :-) Nu undrar jag bara... Vart är det utlovade messet som skulle dimpa ner under eftermiddagen? Antingen från after ski eller bank... Menmen... Man kan ju inte få allt här i världen! Hai...

2008-03-20 @ 16:29:37
URL: http://jagskriverbarafull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0