Ikväll tog jag granaten

Planen var Svenssons med ett glas vatten och hockey. Flumberg, Mini Sheriffen och TKU Jan var där.


Jag blev dock lite sen och HV71 hann göra 0-1 innan jag lämnat lägenheten. Jag deppade i soffan och svor att det var väl fan att jag satt här och kollade på text-tv en fredagskväll när det var hockey på tv.


Mitt i någon av svordomarna gjorde HV 0-2. Då insåg jag att så länge jag var mentalt inblandad i den här matchen så skulle Timrå förlora. Jag befinner mig nämligen i en obeskrivlig förlorartrend.


För att hjälpa grabbarna på traven så kopplade jag bort hockeyn totalt, istället gick jag rakt ner på bion och såg 10 000 bc. När jag återkom hem stod det klart, Timrå hade vänt och vann med 3-2.


Tacka mig för det.


Kommentarer
Postat av: JJ

Hahahaha! Du är en rolig kompis.

2008-03-29 @ 11:26:12
Postat av: Benny

Förmodar att du syftar på granaten! =)

2008-03-29 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0