It's hard to be a saint in the city

Eldkvarn


Katalin var ett trevligt place

Eldkvarn på scen likaså

Tyvärr ett kort framträdande som gör att betyget inte kan bli mer än 3 badbollar

Bäst: Fulla för kärlekens skull

Sämst: Strulet med ljudet i början och valet av Svartblogg som första låt


Kent


Eon Arena är ett trevligt place... för hockey

Kent live helt okej

Deras ljus och bildspel som rullade under konserten höll hög klass

Det som däremot drar ner helhetsintrycket är känslan av att lyssna på en skiva


Inga utsvävningar

Inga omgjorda låtar

Inget nytt


Men pojkarna gör det bra ändå

Betyget blir även här 3 uppblåsta bollar


Bäst: Skönheten som jobbade i en av kioskerna

Sämst: Regeln som sa att jag inte fick beträda golvet även fast det fanns enormt med ledigt golvutrymme i förhållande till min kroppsstorlek.


30 års fest


Oscar är ett trevligt place

Tågmamman live, kanon

Snittar, dryck och framförallt sällskap höll mycket hög klass

Att man dessutom fick möjlighet att zippa vin och senare halsa öl på en söndag gör att betyget inte kan bli annat än 5 eleganta badbollar.


Bäst: Födelsedagsbarnet bar tiara likt en prinsessa

Sämst: Mitt klädval - Jag saknade söndagsmjukbyxorna.


Efterfesten

  

Sundsvall är ett trevligt place

Dess utbud för roligheter något begränsat

Men vad gör det när man har tillgång till ett starkt startfält som gillar alkoholdopning.


Vi intog Bishops, Daltoons och slutligen Espan i rask takt

Espan är känd för sin tragik


Jag själv, hade bara varit där en söndag tidigare

Det ångrar jag nu

Det var hur roligt som helst


Bäst: Buttman goes karaoke

Sämst: JAG


Motivering: Smög fram till en dam som jag hängde med i början av 2005, frågade spontant om vi skulle ligga. Hon som har haft kille en längre tid tyckte det var en dålig ide. Då konstaterade jag för henne att jag tyckte hon prioriterade helt fel. Blicken hon svarade med kändes sådär.


Kommentarer
Postat av: Grem

Du skulle passa på casa. Kent och espan. Och intetsägande liggförslag. Du blir nog Duty Manager direkt.

2008-03-10 @ 19:49:49
Postat av: Moncen

hahahaha allt jag har att tillägga...

2008-03-10 @ 20:59:55
Postat av: Benny

Grem: Casa känns som en helt ny marknad för mig. Helt klart intressant.

Moncen: Kul att man kan bjuda på ett garv! =)

2008-03-11 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0