Kärlek

Jag har varit intresserad av henne fram och tillbaka i evigheter

Ibland har jag trott att det kan bli hon och jag

Ibland har det känts som det finns något där


Jag besökte hennes lägenhet i Stockholm för ett par veckor sen

Då insåg jag det

Jag är inte intresserad

Jag är kär


Detta är för mig helt obegripligt

Anledningen är enkel

Jag blir normalt sett inte kär


Hon var en av de som jag dinerade med igår

Känslan var nu eller aldrig

Skulle hon välja mig

Eller titta bort


Tyvärr så tittade hon bort

Hoppet släcktes

Kvar finns en mörk tomhet


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

Hon kommer att titta! annars är hon galen!

2008-03-24 @ 18:58:05
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

En dag som denna var det precis dessa ord jag ville läsa. Tack.

2008-03-24 @ 22:21:28
Postat av: Miss A

Mamma säger - en inbjudan till vårskrik vore på sin plats, så damen kan kännas på pulsen. Torgnysdotters inbjudan är levererad. Hon vill gärna träffa sin nye bror och eventuella svägerska.

Postat av: M

Du får fortsätta slå tärningen.. antingen så kommer du förstå att hon är en sexa eller så får du inse att hon är en nr sju som inte går att få... hur mycket du än slår.. Vet inte vem som någon gång sagt dessa ord haha.. Du kommer att hitta din vackra kvinna som blir din var inte orolig lilla Macke :D

2008-03-24 @ 23:52:03
Postat av: Benny

Miss A: Ska bli intressant att möta min nya syster samt att återigen få hänga med dig, mamma! :)

M: Hon är nr 7. Jag är däremot inte orolig. Flicka med blick för livet kommer att hittas.

2008-03-25 @ 14:06:20
Postat av: Flumberg

Typiskt

2008-03-26 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0