Kontaktannons

JJ har bestämt sig.

Han ska konvertera.

Kontaktannonsen som han vill nå ut till världen med publiceras nedan.

Bilderna är tagna idag, ute vid hans familjehem i Tynderö utanför Sundsvall

Här på Löta är livet ingen lek.
Man kan åka traktor
image60

.

Meka med 240

image61



Gräva med grävaren

image62



Chilla på bajken

image63



Eller cruisa med farfars gamla bög-märsa

image64

Att pojken försöker vara rolig på sista bilden med tanke på registreringsskylten är förståligt.
Vad han vill med resten av kontaktannonsen är helt obegrepligt.
Försöker han verka manlig?!
Kanske.
Försöker han verka händig.
Definitivt!

Jag kan dock intyga att han varken är det ena eller det andra.
Men han är en hyvens grabb.
Så slå till vetja!


Kommentarer
Postat av: JJ

Jag får ju vara med hela tiden på bloggen. Man kan nästan säga att hela bloggen på sista tiden varit en kontaktannons i min ära. Tycker du promotar mig jävligt bra. Skippa det här med att försöka sälja mig som rockhjälten. Jag tror mer på den här "Bonde söker fru" vinklingen. Har fått hur mycket street-cred som helst de sista dagarna och får knulla skitmycket här ute på Löta. Keep up the good work Hombre!

2008-03-14 @ 16:50:53
Postat av: JJ

Tänndalen idag:
http://www.snorapporten.nu/anlaggning.asp?Anlaggning=99

Ser bra ut.

2008-03-14 @ 17:00:38
Postat av: Miss A

Här där jag bor behövs både grävare och traktor, men, är nog lite rädd för JJ, OCH lite för gammal.

Postat av: Benny

JJ: Bonde söker fru. Den var bra. Jag känner också att du fått alldeles för mycket tid i rampljuset på svartblogg. Dina femton minuter har passerat nu. På tal om länken. Det spritter i mig just nu.

Miss A: Jag ser en give give situation direkt. Han gräver och pysslar runt Villa Vacker. I gengäld får han spela på din krog. Lyckan blir total, för båda. Ålder är som i så många andra fall inget problem.

2008-03-14 @ 18:18:50
Postat av: JJ

Miss A: Jag är jättesnäll, jag lovar. Om du vill kan jag ta en tur till dig med traktorn över en kopp kaffe. Kanske tar en tre, fyra dar men det kan det väl va värt? För övrigt dricker jag bara kaffe på bit och surplar från fatet. Inge sånt där modäärnt kappåchino. Det passar ingen riktig bonde med självrespekt.

Benny: Kan jag inte få va med lite då och då iallefall? Jag känner mig lite som sideshow Bob här. Och om sanningen ska fram så börjar jag gilla det här med kändisskapet, det är ju som en drog. Drog säger jag!! Och du vet ju vad som hände när Sideshow Bob åsidosattes? Just det. Hemskheter.

2008-03-14 @ 19:51:28
Postat av: Curly

Är han bra på ford? mondeo? skrotfärdig? Min nästa kille måste vara antingen snickare, mekaniker eller bara tät och generös, vilket som funkar. Fast jag är ju inte kille. Men jag kan backa med släpvagn, om man inte har bråttom och inte ser något problem i doften av bränd växellåda såklart...

2008-03-14 @ 20:30:39
URL: http://nejtack.blog.com
Postat av: Benny

JJ: Du fick precis vara med på mitt inlägg som las upp för någon minut sen. Så du lär fortsätta dyka upp här. Blir liksom svår att lämna utanför, det handlar ju trots allt om mitt liv. På tal om droger. ÄRE SÅ HÄR MAN BLIR PÅ HÄÄÄÄSCH!

Curly: Problemet är som sagt att bonden letar pojke. Men jag kan väl trots det skvallra om hans bilkunskap, som kan jämställas med statusen på din bil. Bedrövlig. Såg den förresten igår utanför Oscar. Snälla du får inte laga, det är lika roligt varje gång.

2008-03-14 @ 21:29:57
Postat av: Curly

Bilen måste lagas, den hemsöker mig på nätterna.

2008-03-16 @ 22:56:01
URL: http://nejtack.blog.com
Postat av: Göté

Hahahahaha !!!!
JJ !!!!
Du har ju allt !!!
Under den där snygga ytan har det alltid funnits smutsiga skavanker pyrandes...
Men att du även hade förmågan att förvränga ditt yttre till misär var ju fantastiskt flexibelt:)

2008-03-17 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0