Kostnär sökes. På riktigt.

Jag behöver hjälp
Det jag söker är en person som kan teckna/måla/rita
Ingen framgångsrik rackare som därav är dyr i drift
Istället en som inte har slagit igenom
Men som har potential
Projektet som denna individ får möjlighet att vara en del av kan istället göra han eller hon stor snabbare

Alla tips välkomnas!

(Är det så att du känner någon som redan är framgångsrik men som kan tänka sig att stötta en lirare likt mig så är ni givetvis mer än välkomna med namnförslag.)

De motiv som konstnären skall skapa är förbestämda och skall sedan användas i en affärsidé.

Det är inte tavlor vi pratar om, utan 5 -6 mindre teckningar.
Personen i fråga kommer att få sitt namn uppvisat och får därav en möjlighet att flasha med sin talang.

Anledningen till att jag behöver er är att ingen av mina vänner eller bekanta är, vad jag vet, vass inom detta område. Istället stoltserar dom med att vara väldans bra på dryck och skandaler. Behöver du ha tillgång till denna kunskap någon gång så lovar jag att bistå med både det ena och det andra.

Men nu behöver jag alltså din hjälp.
Så vänligen leverera!


Kommentarer
Postat av: Gremolata

Det är ju dina vänner och bekanta som läser bloggen, sin alkoholism till trots! Vi kan faktiskt rita! Och röka. Och knulla. Och sjunga. Sov gott!

2008-03-06 @ 23:29:30
Postat av: W.

Jag är grym på MS Paint. Och streckgubbar och huvudfotingar för den delen om du letar nåt analogt.

2008-03-07 @ 00:54:01
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: Benny

Gremolata: Jag känner ju inte alla som du känner, som sedan i sin tur är vänner och bekanta med, som i sin tur... Förlåt för att jag tänker ett steg längre än dig! Men du kan gärna få komma och sjunga för mig någon dag.

W: Du verkar mest vara bra på att va sjuk. Vekling.

2008-03-07 @ 08:21:43
Postat av: Göte

Jag ritade faktiskt en sockerbagare igår som jag är riktigt stolt över. Är det nåt som kan bli till anändning tro ?

2008-03-07 @ 09:08:53
Postat av: Miss Kolibri

Miss kolibri kan leverera, på riktigt!! Konstnären är dessutom billig, 1 påse lakrits så är hon nöjd.

2008-03-07 @ 10:05:26
Postat av: M

Byssan är bäst...på riktigt

2008-03-07 @ 12:24:17
Postat av: rasande rose

Jag ritar lite också o målar.. Vad ska avbildas?

2008-03-07 @ 13:00:12
URL: http://rosacykel.blogspot.com
Postat av: Miss A

Yttermyrskan gör fantastiska teckningar.

Postat av: Annchen

Min bror är bra:
http://yonaz.deviantart.com/gallery/

2008-03-08 @ 15:28:40
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0