När jag ändå är inne på JJ

Fick ett sms av honom för en kvart sen

"Kom precis hem från en 'morgon' promenad. Jag var en hårsmån från att sätta till mig i Tynderöskogen. Du anar inte hur skitnödig jag var. Kravlade nästan på alla fyra sista hundra meterna. Sitter på muggen nu, trycker ut en gigant och har fått en smärre uppenbarelse. Jag VET nu varför bögar vill ha den i rökan. Det är helt otroligt skönt. Mycket bättre än att trycka in den i en våt fitta. Jag ska konvertera."

Någon pojke som är sugen på JJ?


Kommentarer
Postat av: sagasaria

ja han lär ju bli så illa tvungen efter det sms:et. jag har en liiiiten aning om att han är singel va?

2008-03-14 @ 20:32:06
URL: http://sagasaria.blogspot.com
Postat av: Benny

Jag vet inte om vi kan kalla honom singel.
Men han vill trots det byta sida nu
Konverteringen har inletts.

2008-03-14 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0