Stegräknare del 2

Flumberg hade en liten smidig apparat till mitt förfogande.

Den var endast, i storleksmässighet, att jämföra med en laptop

Så nu går jag runt med en laptop på höften


Jag skickade iväg en låt till en blogg bekant i går

Eller snarare två

Men en av dem var den som redovisas nedan


Det är en väldigt bra låt, ur ett flest antal steg vinner tävlingsperspektiv, att spela på morgonen.

Jag dansade nyss på i min ensamhet och fullständigt skrek ut orden.


En psykolog hade strukit mig medhårs och sagt

Bra Benny

Släpp ut det bara


Mitt svar tillbaka skulle bli

Jag stuffar inte runt här för att visa känslor

Utan för att samla steg

Pucko

Denna låt gav nästan 700




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0