Sundsvalls Nyheter

Gratis är gott

Så även i tidningsform


Sundsvalls Nyheter har inte många månader på nacken.

Men den känns rätt.

Den välkomnar dig hem varje fredag efter en hård (nåja) arbetsvecka.


Den behandlar lite av varje.

Den kan givetvis göras bättre.


Men den är bra.

Den är riktigt bra.


Min kära vän Gustav redigerar hela tidningen samt skriver sportsidorna.

Hans krönikor är både roliga och innehållsrika

Han är dock inte lika bra som Sveriges bästa sportkrönikörer, än.


Men han är bra

Han är riktigt bra.


Att Sport - Expressen har headhuntat honom var ingen skräll

Det gav jämna pengar på spelad hundring


Deras nya chefredaktör Alexandra, som håller i nöjessidorna, är också vass

Hon skriver lite mer åt, jag är en rätt ball tjej, hållet.


Hon är bra

Hon är riktigt bra


Tidningen låter även en liten bloggflicka skriva åt dem ibland.

Första gången var för någon vecka sedan


Det var sådär

Det var verkligen sådär


Hon fick chansen igen denna vecka

Helt rätt av beslutsfattaren


Hon var rolig

Hon var riktigt rolig


Jag vill inte sticka ut hakan alltför långt


Men kan konstatera, med tanke på att de även levererar Morgonsvepet, att Sundsvalls Nyheter är Sundsvalls i särklass bästa tidning.


Dessutom är den gratis

Nästan för bra för att vara sant.


Kommentarer
Postat av: Kula

Jaha nu vill han vara med i bloggtoppen!!!

2008-03-29 @ 03:24:17
Postat av: Benny

Är du tillbaka i staden?
Utan pass och utan väska.

Bloggtoppen blir man inröstad på.
Mina fyra läsare räcker inte som underlag där.

Jag funderar på brädåkning i Sidskön idag.
Dyker du upp som stjärtlappsåkare?

2008-03-29 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0