Vackra vänner och vin

Vaknar med rädsla
Inser att jag är svårt störd
Dagen fortskrider i ondskans tecken
Få ting kan vända en sådan trend

Tackar därför gud för vänner och vin
Sitter just nu på Grönborgs och livet känns helt plötsligt välkommet

Sex rätters är intaget
Laxtartar med kapris
Pilgrimsmusslor med avocado och mango sallad
Färsk röding med hemkokta rödbetor och en kulinarisk sås
Lingonpäron till den första desserten
Diverse ostar och kex
Chokladpraliner med inslag av chili och apelsin

Tillhörande vin (på inrådan av Miss A) som sig bör
De som bjuder mig på den glädje jag känner nu är:
JJ, Fru L, Herr D & Miss Kolibri

Vart kvällen fortskrider stavas E S P A N
Resultatet går att läsa om imorgon
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: fru L

Är du inte mätt får du skylla dig sjäv:)l

2008-03-23 @ 23:05:01
Postat av: Mister

fan vilken glidare du är. bara smeker runt bland fina viner... fin mat... o en massa damer. det verkar ju bra där uppe. snart kan jag inte styra mig då jag som en magnet söker mig mot norr.

2008-03-24 @ 01:12:47
URL: http://jagskriverbarafull.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Nu är det imorgon - vad hände?

2008-03-24 @ 07:06:03
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Benny

Fru L: Jag är fortfarande mätt. Du är bäst helt enkelt.

Mister: Ibland är livet vackert. Men redan i nästa sekund kan det vara svart. Idag är det svart.

Tågmamman: Som småbarnsmamma är det imorgon mycket fortare än vad det är för en alkoliserad idot.

2008-03-24 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0