I wanna do bad things to you

Torgnysdotter tipsade om den bästa vinjetten just nu.

Den tillhörde serien True Blood och var verkligen något utöver det vanliga.

Beståndsdelarna var blod, svankande kvinnor och död.

Allt i en skruvad miljö.

 

Slängde mig genast på download knappen.

En stund senare hade jag de tre första avsnitten.

 

Nu, ett par veckor efter, har jag äntligen haft tid och sett dem.

Såhär lyder min recension.

 

Blanda kristna och efterblivna södern med vampyrer. För att inte göra det alltför ensidigt slänger du dessutom in sex. Mycket sex. Resultatet blir True Blood och är mycket smakfullt.

 

Om du väljer att spisa denna läckerhet kommer dina smaklökar att få sig en kulinarisk resa. Din kropp kommer dessutom att skrika knulla.

 

Det finns således inte mycket att tveka på.

Släng dig på download knappen du också!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: torgnysdotter

...jag vill passa på att berätta att serien faktiskt bara blir bättre!

2008-11-30 @ 17:58:04
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

Det är något skumt med barägaren. Kan han också vara övernaturlig tro? Varför går mormor igång på vampyrer? Är huvudpersonen som läser tankar rent av ett halvblod? Kommer brorsan bli torsk på vampyrblod?



Många frågor som måste besvaras!

2008-11-30 @ 18:47:33
Postat av: Benny

Såg precis avsnitt 4 & 5.



Sexet går tyvärr från bra till skratt.

Men resterande från bra till mycket bra så det gör inte så mycket.

Helheten är fortfarande klockren.

5:an slutar så sjukt att jag genast måste ladda ner två till!

2008-11-30 @ 22:19:41
Postat av: torgnysdotter

eller hur?

Jag undrar vem som är mördaren...?

Och barägaren är riktigt obehaglig.

2008-12-01 @ 00:22:45
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: torgnysdotter

tror jag är på avsnitt 6, men jag kollar på tv så du går nog om mig. Avslöja inget!

2008-12-01 @ 00:23:53
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Benny

Mördaren är vampyrhatare. Förmodligen någon oväntat. Säg polisen. Det visar sig sedan att hans morsa älskar vampyrer och att han har fått upplevt både det ena och det andra på grund av detta som barn.



2008-12-02 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0